Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill bada men riksken är att det inte går att vara i min gamla bil utan AC.
Ja, AC i bilen är rätt trevligtIdag är jag oändligt tacksam för två saker:
1. Farthållare - när man kuskar 40mil med släp så är farthållare på 80km/h sååå skönt.
2. ACAtt kunna åka i behaglig kyla är underbart!
Ännu ett lass är kört till huset, urlastat och inburet. Sonen ville absolut inte stanna någon längre stund, så vi kastade ur och åkte typ direkt igen.
Stannade på butiken och köpte glass och kuskade hemåt.
Typ halvvägs hem hördes plötsligen ett skrapande ljud och jag fick panikstanna. Ut och inspektera ekipaget. Hittade till slut en hängande fittifjonggrej under bilen och lyckades lista ut att det var nån random gummifästesgrej?
Körde en bit till och hittade en parkeringsficka där jag kunde stanna och lösa problemet. Fäste den tillfälligt under bilen och vi kunde åka hemåt utan problem.
Jag måste ha sett galen ut när jag låg där platt på mage på asfalten bredvid bilen för att nå in under, för en förbipasserande bil stannade precis när jag ställde mig upp igen. Jag hann inte tacka för omtanken dock för han gasade vidare när jag kom på fötter.
Körde inom Rusta på vägen hem och passade på att shoppa golv nu när de har 20%, sparade ändå ett par tusen på det.Nu har jag golv till sovrummen + gästrummet och kan börja lägga det nästa gång vi åker upp.
Jodå när vi hade ena hästen konvalescent så gick jag på en smal väg med honomMen vad är det för fel på folk egentligen? Medvetet försöka köra på, hur kan man ens komma på tanken att försöka kvadda både ryttare och häst? Den idioten måste ha nåt allvarligt fel i skallen och bör inte ha nåt körkort längre.
Nä, att skrubba fogar på en balkong låter väldigt överkurs!!Sopat och moppat balkonggolvet. Tyvärr verkar det vara jord kvar i fogarna, får se hur det ser ut när det torkat. Känner inte sådär mycket för att ligga på knä och skrubba fogar. Ska tvätta soffan så jag kan lägga ut dynorna och kuddarna. Sedan bara hitta lite grönt att ha i lådorna. Komer inte spendera mycket tid eller pengar på det.