Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behövde köpa mer melatonin på ebay och kom samtidigt på att kolla om de möjligtvis hade en riktigt glass skärmskydd för min Kobo sage och det hade de! Hurra.

Nu är nog värmeböljan över för denna gång: vaknade av att det blev lite kallt med AC och påslakan och filt efter att sambon åkt till skogen. I köket med fönster öppet på lite glänt både där och i v-rummet var det precis under 20 grader bara, så svalt var ett gäng dagar sen 😄.

Det var 28 grader vid 23-tiden, nu är det under 25 :) Utomhus är det bara 15, så jag får ta jacka på mig när jag ska ut om en timme.

På jobbet. Var inne med hunden imorses hos vet nu väntar jag på återkoppling får vi se hur vidare åtgärd blir.

Hon är ju stenhård hunden och var gång vi åker till vetten när hon vet att man ska undersöka henne säger hon inte ett ljud eller visar minsta lilla. (förens vi kommer hem och hon slappnar av igen)

Blodprover tagna undersökt från topp till tå och misstänkt lättare diskbråck men avvaktar alla blodprov.

Lilla vän Hatar när djuren har ont :(

Inte det minsta pepp på att jobba. Semester på fredag kan knappt vänta

Just startad skrivaren och fyllt byggplattan med plantclips, jag var hos grannen på fika igår och hon beställde ett gäng till att börja med och själv behöver jag mer, nu växer det så det är inte sant.:laugh:

Idag har jag bestämt mig för att tömma det sista i gamla elektroniklabbet som är i en container, ett fd. kylskåp från Arla och planera för att få ut det från logen, den ska få ny ägare men vi har ingen tidsplan alls, bara att det ska bli gjort innan hösten, skönt med grannar som inte är ett dugg stressade utan tar saker som dom kommer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund