Precis pratat med vetten. Alla blodprover var superfina så diskbråck lätt. Vila och smärtlindring så som jag redan påbörjat. Lilla tanten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värmeslag/solsting kanske? Var rädd om dig och drick vatten, kanske vätskeersättning om du har?Ligger i sängen och kallsvettas. Fattar inte vad som hände, i bilen på väg hem blev jag supervarm, illamående och yr. Nu ligger jag här och mår pyton..
Ja funderar på om det är det. Har druckit vätskeersättning och vatten, och tagit en ljummen dusch. Nu känns det lite bättre. Men nånting är fel det känns..Värmeslag/solsting kanske? Var rädd om dig och drick vatten, kanske vätskeersättning om du har?
Sådär mår jag när jag har vätskebristLigger i sängen och kallsvettas. Fattar inte vad som hände, i bilen på väg hem blev jag supervarm, illamående och yr. Nu ligger jag här och mår pyton..
Håller stadig koll på nyheter och lokal fb.
Skogsbrand i grannbyn. Det är ett par km fågelvägen men det luktar rejält av rök här. Ett hygge som brinner.
Var i stan för en stund sen och det luktar rök även där.
En granne på plats rapporterar att branden är under kontroll. Men det är kruttort och brinner på ett berg. Vännens skog är ännu inte drabbad, och håller tummarna att det förblir så.
Det är öppet landskap mellan berget och min by. Risken är liten denna gång. Men det fanns ett år när väskan faktiskt var packad oc h jag sov med telefonen vid kudden.Har du packat bilen med vad du behöver få med dig om det blir lite kris? Lite bättre att göra för mycket än för lite.
Låter fantastiskt faktiskt!Köpte en flytväst till katten förra veckan. Han är väldigt missnöjd och väldigt sötså idag köpte jag en kanot! Det här kommer 100% gå dåligt
![]()
Kanot i storlek till dig eller till kattenKöpte en flytväst till katten förra veckan. Han är väldigt missnöjd och väldigt sötså idag köpte jag en kanot! Det här kommer 100% gå dåligt
![]()