Köpte en flytväst till katten förra veckan. Han är väldigt missnöjd och väldigt sötså idag köpte jag en kanot! Det här kommer 100% gå dåligt
![]()
Bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte en flytväst till katten förra veckan. Han är väldigt missnöjd och väldigt sötså idag köpte jag en kanot! Det här kommer 100% gå dåligt
![]()
Haha den passar faktiskt oss båda!Kanot i storlek till dig eller till katten??
Står i en jättelång toalettkö till någons utedass på en spelning i en skogsträdgård. Låt oss säga att de nog inte hade räknat med att det skulle komma så mycket folk för att lyssna på elektronisk musik sittandes i en slänt.![]()

Man lägger järnet mot kläderna och stryker fram och tillbaka bara.Funderar på att hoppa i säng. Trött.
Irriterad, kläderna jag ska skicka till sellphy är skrynkliga efter att ha legat i tvättpåsen. Funderar på att försöka hänga upp de värsta i badrummet och sätta på duschen så varmt det går. Jag har ett skrykjärn men ingen bräda. Hmm, kanske försöka stryka på skrivbordet med en tjock handduk under? Och över? Jag har inte strukit på åratal och har glömt hur man gör
Jag har utbildning inom ett praktiskt område men teoretisktJust det, det kommer en hantverkare imorgon. Vilken tid? Ingen aning. Hoppas på efter 07.30, så att jag är vaken och redo. Iofs skulle han komma gör två veckor sen, så tid är kanske inte så noga. Sen är det oklart vad det hela kostar.Synd att man inte valde att bli duktig på vvs/bygg/el. Tänk vad enkelt allt blivit!
![]()
Jag äger inte heller någon strykbräda. Jag brukar lägga filt/handduk på golvet och stryka där om jag måste. Funkar säkert på ett skrivbord också.Funderar på att hoppa i säng. Trött.
Irriterad, kläderna jag ska skicka till sellphy är skrynkliga efter att ha legat i tvättpåsen. Funderar på att försöka hänga upp de värsta i badrummet och sätta på duschen så varmt det går. Jag har ett skrykjärn men ingen bräda. Hmm, kanske försöka stryka på skrivbordet med en tjock handduk under? Och över? Jag har inte strukit på åratal och har glömt hur man gör