Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte mata fiskarna innan släckning men har naturligtvis glömt bort att tina maten. :meh: Nåja, det tar ju inte så lång stund...

Lyckades ta sovmorgon (om än upphackad sådan, då jag vaknat flera gånger sedan kl 3) och gick upp vid halv sex. Skönt att lyckas sova lite fler timmar, har blivit väldigt få nu i veckan (kanske fyra timmar sömn per natt..) vilket känts i kroppen. Nu har jag druckit en latte gjord på Propud milkshake, och tanken är att ta en längre promenad. Jag har bestämt mig för att ha en riktig self care-dag :up: .

Igår tittade jag på ett trevligt youtube-klipp om ett kattcafé i USA. Googlade lite och såg att det ju faktiskt finns i Sverige också, med katter som behöver nya hem. På ena caféet fanns en katt med ett otroligt speciellt (men sunt) utseende och enligt beskrivningen verkade den ha precis en sådan kattpersonlighet som jag gillar. Så, nu är jag mest ledsen över att jag inte på något vis kan ha katt nu :( Men med 3 hundar (varav en inte är kattsäker) på 25kvm så får jag acceptera omöjligheten i det hela.

Vaken sedan 4.30. Plockat in kryddor. Torkar kryddor. Städar i kryddskåpet. Nu mot affären sedan rensa ogräs och klippa ur vindruvan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund