Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kille här i stan som jag känner åker till såna matställen där man får mest "junkfood" för pengarna, skulle han ställa sig på en normal våg skulle den haverera direkt, han skryter dessutom med hur mycket han kan sätta i sig.Trist när allt ska göras så överdådigt att inte ens en liten portion får vara liten... Matsvinn är inte bra, och att folk äter mer än de borde/vill är inte heller bra.
Ni som åker tåg. Är det vanligt att man får QR-kod på en biljett men inte på en annan?
Nej. Jag åker till Gbg på måndag och har en qr kod.Är det fråga om byte? Nu åker jag sällan tåg men de gånger jag gjort det har jag haft en QR-kod för hela resan.
Nä, känn dig inte krånglig! Du hade ju något annat bokat först!Känner mig trött och rastlös på samma gång. Lika ledsen varje gång jag ska äta något och jag inte kan tugga ordentligt. Sjulhuset lyckades pricka in den enda dagen iseptember för återbesök jag hade något planerat i förväg. Känner mig så krånglig men ändå skickat och frågat om jag kan boka om tiden.
Nej. Jag åker till Gbg på måndag och har en qr kod.
På onsdag åker jag hem men den biljetten saknar qr kod.
Jag har inte bokat tur och retur utan det är två fristående biljetter.