Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står SJ på båda mailen. Men det är vältrafik som kör det utan qr-kod. Kan säkert vara det då. Tack.Olika bolag som kör?
Ja det är märkligt. Inne har jag ca 28 graderDet är ganska varmt ute men inne i mitt datorrum är det svalt och skönt. Särskilt när man kommer utifrån.
Det absolut sämsta med segelbåtar är när inombordaren lagt av och man ska komma till och kunna mecka, i början av 80-talet jobbade jag ett par somrar som ambulerande båtreparatör i Stockholms skärgård med Utö som hemmahamn och vissa segelbåtar var rena mardrömmen att meka motor i, hade båtbyggarna tänkt ett varv extra hade dom enkelt kunnat lösa detta med lösa detaljer istället för ett helplastat motorrum med bara en ynklig liten lucka. Annars är segelbåtar riktigt trevliga.Seglar hemåt. Snart framme. Ätit makaroner med Felix (Findus kanske?) köttbullar i gräddsås på burk till lunch. Bästa som finns
Idag strålande sol och perfekt med vind.
Imorgon 31mm regn. Då sitter vi gott hemma![]()
Åskan är precis över ossDet har börjat mullra, hoppas regnet kommer snart och sänker värmen. Jag går ihjäl i lägenheten, känner mig som ett djur i bur. Det var 31 grader här inne som mest![]()