Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
20260614_204801~2.webp

På väg hem till kisse (har varit borta på jobb) så hon lär vara sur. Kattvakt är INTE ok!

De är ju så söta! En pembroke i så fall. 😊
Russlar är fantastiska. Jag har fött upp russlar tidigare! Väldigt roliga små hundar :love:
Det är de, det är svårt att hitta fel på russeln.... och så väger det faktiskt in att det Alltid finns kullar tillgängliga här! <3
Basenji är vad jag förstått tuffa.
Det gör inget. :D
@Sel

Älskar basenji skulle ALDRIG äga en igen :rofl:

Men corgi och russel :love:
Meh! :D But why? Den skulle ju matcha katten så bra!

Jag får kanske starta en rastråd på Hun bara för skojs skull.

De är ju så söta! En pembroke i så fall. 😊

Det är de, det är svårt att hitta fel på russeln.... och så väger det faktiskt in att det Alltid finns kullar tillgängliga här! <3

Det gör inget. :D

Meh! :D But why? Den skulle ju matcha katten så bra!

Jag får kanske starta en rastråd på Hun bara för skojs skull.
Funderat på Berner Sennen? Grannen hade en som alltid skulle sitta i mitt knä, "liten och smidig" i kroppen som en katt.:laugh: Jag har fått höra av folk "som vet" att dom definitivt inte är några lurviga krambjörnar, okej, det verkar inte han och dom andra jyckarna jag träffat ha fattat.:D:heart

Funderat på Berner Sennen? Grannen hade en som alltid skulle sitta i mitt knä, "liten och smidig" i kroppen som en katt.:laugh: Jag har fått höra av folk "som vet" att dom definitivt inte är några lurviga krambjörnar, okej, det verkar inte han och dom andra jyckarna jag träffat ha fattat.:D:heart
Nej, de är för stora och dessutom väldigt sjuka tyvärr. Lurviga krambjörnar är de absolut. :)

Hemma sen en stund. Fått salva med antibiotika utskriven och remiss till ögonplastikteamet. De kan göra ögonfuktkammare i silikon som går att återanvända. Hade ju känts väldigt skönt att slippa utgiften på 1500 i månaden för engångs fuktkammare för ögat som jag köper nu. Skulle få tud ned hög prio inom en till två veckor. De ska se om det går att göra tillfällig åtgärd för att få ögat att sluta bättre till exempel sätta några stygn i ögonlocket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund