Stort grattis till er!Jaa, i solen i parken som tillhör lokala hembygdsgården med två vänner som vittnen. Kunde inte varit bättre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis till er!Jaa, i solen i parken som tillhör lokala hembygdsgården med två vänner som vittnen. Kunde inte varit bättre![]()
Jaa, i solen i parken som tillhör lokala hembygdsgården med två vänner som vittnen. Kunde inte varit bättre![]()
Grattis! Låter härligt!Jaa, i solen i parken som tillhör lokala hembygdsgården med två vänner som vittnen. Kunde inte varit bättre![]()
Vad gör den??
Den dammsuger och ser lite söt ut.Vad gör den??
När jag åkte hem stod den och sov.Den dammsuger och ser lite söt ut.![]()
Vad är det för skärmskydd? Mina är billiga, stela varianter som jag köper i multipack och man lägger typ bara dit dem.Suck, som vanligt blev det pannkaka och nu har jag fula bubblor i skyddet. Orkar inte ta tag i det nu, har två till som kom i samma paket, när jag får ork så ska jag byta. Det syns mest när mobilen är avstängd så inget som kommer irritera till vardags.
Grr insåg också försent att det a57 inte har ett microsd slot. Vilket är helt galet. Men, men. har bara musik på den, så räknat ut att jag ändå har mer än gott om utrymme för min musik.
Vad är det för skärmskydd? Mina är billiga, stela varianter som jag köper i multipack och man lägger typ bara dit dem.
Jaa, i solen i parken som tillhör lokala hembygdsgården med två vänner som vittnen. Kunde inte varit bättre![]()