Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Långväga besöket har åkt hem idag. Känns tomt.

Jag har roat mig med att tömma förrådet på allt som ska sparas och lastat släpet. Fyllde på med trädgårdsmaskin, nät och stolp och nu är det lass.
Stoppar några kartonger i bilen imorgon innan vi drar och så kör vi upp det här lasset, sover i huset, lägger klart golvet jag började med i torsdags och sedan åker vi tillbaka hit. Lassar nytt lass och rullar upp igen typ onsdag/torsdag.
Får ev hjälp att flytta hönshuset på lördag, isåfall blir det byte av bostadsort då och så får jag åka ner för att hämta saker/städa istället för tvärt om.

Just nu känns det vansinnigt övermäktigt. 😓😔

Vi har en ny arbetskamrat! :D
20260703_154736.webp

Suck, som vanligt blev det pannkaka och nu har jag fula bubblor i skyddet. Orkar inte ta tag i det nu, har två till som kom i samma paket, när jag får ork så ska jag byta. Det syns mest när mobilen är avstängd så inget som kommer irritera till vardags.

Grr insåg också försent att det a57 inte har ett microsd slot. Vilket är helt galet. Men, men. har bara musik på den, så räknat ut att jag ändå har mer än gott om utrymme för min musik.

Suck, som vanligt blev det pannkaka och nu har jag fula bubblor i skyddet. Orkar inte ta tag i det nu, har två till som kom i samma paket, när jag får ork så ska jag byta. Det syns mest när mobilen är avstängd så inget som kommer irritera till vardags.

Grr insåg också försent att det a57 inte har ett microsd slot. Vilket är helt galet. Men, men. har bara musik på den, så räknat ut att jag ändå har mer än gott om utrymme för min musik.
Vad är det för skärmskydd? Mina är billiga, stela varianter som jag köper i multipack och man lägger typ bara dit dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund