Ibland gör de det, ibland inte. Problemet var att jag behövde flytta på den eftersom den hamnade fel. Suck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara haft en mobil med riktig skärm och den håller ju fortfarande, jag antar att jag sällan tappar den heller. Om jag tappade ofta hade jag köpt ett "riktigt" fodral sitället för skärmskydd.Jag har aldrig känt behov av det. Har heller aldrig - peppar, peppar - lyckats förstöra skärmen på någon mobil. Men jag brukar aldrig ha den i t.ex. fickor där den kan trilla ur. Oftast ligger min telefon någonstans, på en möbel eller i min väska.
Vad handlar den om? Hittade på Wiki.Tittat på Eldflugornas grav. Har inte vågat för den ska vara så hemsk och sorglig.
Trodde in i det sista att jag skulle klara mig. Det gjorde jag inte![]()
Kortfattat: Om två föräldralösa barn som försöker överleva under andra världskriget i JapanVad handlar den om? Hittade på Wiki.
Kommer ihåg att jag såg den för några år sedan. Så sorglig.![]()
Ja, jag hittade den på Wiki och kommer ihåg att jag såg den för några år sedan.Kortfattat: Om två föräldralösa barn som försöker överleva under andra världskriget i Japan![]()
Jag har bara haft en mobil med riktig skärm och den håller ju fortfarande, jag antar att jag sällan tappar den heller. Om jag tappade ofta hade jag köpt ett "riktigt" fodral sitället för skärmskydd.
Har du funderat på det @MJLee? Det finns ju jättebra helskydd som jag vet att flera av mina kollegor i stallet använde till exempel.![]()
Tittat på Eldflugornas grav. Har inte vågat för den ska vara så hemsk och sorglig.
Trodde in i det sista att jag skulle klara mig. Det gjorde jag inte![]()
BankID är ett sådan härke. Jag räknar med att spendera typ minst en av mina två lediga dagar med att aktivera mitt.Suck, nästan allt fungerar förutom det förbaskade bankid, naturligtvis! Ja och att föra över massa musik till den nya mobilen + foton. Vilket måste göras manuellt och tar en evighet. Dessutom verkar vissa musikfiler saknas. Får gå igenom det manuellt.
Jag har inte heller för vana att tappa bort eller tappa saker och min mobil har aldrig fått en flygresa ner i golvet, en granne däremot som är bäst och vet bäst och skällde på barnen för både det ena och det andra körde över sin spritt nya mobil han bara haft en dag med grävmaskinen, där hade inget skärmskydd i världen hjälpt och gissa vem som blivit påmind om detta när han behövt tas ner på jorden.Jag har bara haft en mobil med riktig skärm och den håller ju fortfarande, jag antar att jag sällan tappar den heller. Om jag tappade ofta hade jag köpt ett "riktigt" fodral sitället för skärmskydd.
Har du funderat på det @MJLee? Det finns ju jättebra helskydd som jag vet att flera av mina kollegor i stallet använde till exempel.![]()
Det han behöver är en klassisk Nokia 3110. Den hade klarat sig. Eventuellt hade grävmaskinen havererat.Jag har inte heller för vana att tappa bort eller tappa saker och min mobil har aldrig fått en flygresa ner i golvet, en granne däremot som är bäst och vet bäst och skällde på barnen för både det ena och det andra körde över sin spritt nya mobil han bara haft en dag med grävmaskinen, där hade inget skärmskydd i världen hjälpt och gissa vem som blivit påmind om detta när han behövt tas ner på jorden.![]()
Inte den gången, berghällar och bandgående med långrigg för grävning under vattnet den väger dubbelt så mycket som en vanlig,.Det han behöver är en klassisk Nokia 3110. Den hade klarat sig. Eventuellt hade grävmaskinen havererat.![]()
Det han behöver är en klassisk Nokia 3110. Den hade klarat sig. Eventuellt hade grävmaskinen havererat.![]()