Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kört över en ipad med berått mod, det var en "ärvd" padda där jag stod som slutanvändare och innan den kördes över och hamnade i elektronikåtervinningen plundrades den på minnen och disk, dom destruerades separat i vedpannan som kommer upp i höga temperaturer. Vissa saker får inte säljas eller skänkas vidare och där är jag stenhård, jag har ingen lust att hamna inför en domare.Grannen körde över sin med åkgräsklipparen.
Med citat "sällsynt finfördelat resultat"![]()
Kan du ta en bolt/uber/taxi?Det är meningen att jag ska åka till min systerdotters konfirmationfest i kväll. Det kommer ta mig över en timme (om jag har tur) buss-tvärbana-spårvagn-gå en bit. Det mullrar och hotar med regn. Jag vill verkligen inte gå. För att det sedan kommer ta ännu längre hem igen eftersom det är söndag kväll.
Jag vill inte!!! Men samtidigt har jag lovat och ja, inte för att jag tror att systerdotter kommer sakna mig det minsta. Men min syster kanske blir ledsen.
Iaf måste jag gå och handla innan, kanske jag kan trilla över en trottoarkant?![]()
Kan du ta en bolt/uber/taxi?
Fattar.Kostar en mindre förmögenhet. Särskilt om jag ska ta det till och från. Hon bor på andra sidan stan.
Kanske jag blir förlåten en liten vit lögn? Det har blivit mycket med familjen nu i sommar och ja, orkar inte riktigt med mer. Nu hotar dessutom skyfall.
Ligger och lyssnar på haglet och Åskar. Voffan bryr sig inte för 5 öre, vov däremot går inte ens i närheten av ytterdörren om jag öppnar den utan står fem meter in och ser olycklig ut.![]()
Ligger och lyssnar på haglet och Åskar. Voffan bryr sig inte för 5 öre, vov däremot går inte ens i närheten av ytterdörren om jag öppnar den utan står fem meter in och ser olycklig ut.![]()
Japp, kom en hagelskur mitt i allt.Hagel?![]()
De ligger som vanligt på matte så jag inte blir orolig.Vad tycker Wilma och Skrutt?
Japp, kom en hagelskur mitt i allt.