Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nog kommit in i semestermood för jag låg till strax före nio. Frukost, joggingrunda och sen hundpromenad.
Nu blir det kycklinginnerfile, ugnspotatis och aioli på päronens altan.
IMG_0954.webp

Grannen körde över sin med åkgräsklipparen.
Med citat "sällsynt finfördelat resultat" :D
Jag har kört över en ipad med berått mod, det var en "ärvd" padda där jag stod som slutanvändare och innan den kördes över och hamnade i elektronikåtervinningen plundrades den på minnen och disk, dom destruerades separat i vedpannan som kommer upp i höga temperaturer. Vissa saker får inte säljas eller skänkas vidare och där är jag stenhård, jag har ingen lust att hamna inför en domare.

Ute på en promenad. Åskar är visst också ute på promenad, men det låter som att han är en bit bort än så länge. Men det blir en kort promenad, för nu kom regnet också.. :mad:

Det är meningen att jag ska åka till min systerdotters konfirmationfest i kväll. Det kommer ta mig över en timme (om jag har tur) buss-tvärbana-spårvagn-gå en bit. Det mullrar och hotar med regn. Jag vill verkligen inte gå. För att det sedan kommer ta ännu längre hem igen eftersom det är söndag kväll.

Jag vill inte!!! Men samtidigt har jag lovat och ja, inte för att jag tror att systerdotter kommer sakna mig det minsta. Men min syster kanske blir ledsen.

Iaf måste jag gå och handla innan, kanske jag kan trilla över en trottoarkant? :D

Det är meningen att jag ska åka till min systerdotters konfirmationfest i kväll. Det kommer ta mig över en timme (om jag har tur) buss-tvärbana-spårvagn-gå en bit. Det mullrar och hotar med regn. Jag vill verkligen inte gå. För att det sedan kommer ta ännu längre hem igen eftersom det är söndag kväll.

Jag vill inte!!! Men samtidigt har jag lovat och ja, inte för att jag tror att systerdotter kommer sakna mig det minsta. Men min syster kanske blir ledsen.

Iaf måste jag gå och handla innan, kanske jag kan trilla över en trottoarkant? :D
Kan du ta en bolt/uber/taxi?

Satt nyss och tittade på när några hade köpt ett skåp av grannen. Hoppas de inte har långt att åka. Öppet släp och innehåller är inte att rekommendera så kan jag säga. Hoppas det inte var ikea möbel för vi har skyfall här...

Åskan är omkring oss, jag vet inte om den tänker komma hit också 👀
Har beställt Lego på nätet och funderar över vad jag ska äta till lunch…

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund