Trotsade tröttheten och for iväg och handlade. Nu värmer jag ugnen så jag kan få i mig lite lunch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bättre att vara ärlig och säga att det är alldeles för besvärligt att åka kollektivt? Ge dem en chans att få hämta dig till festenNu hotar verkligen skyfall just som jag ska iväg. Nope, no, tänker inte gå. Får helt enkelt säga att jag trillade över en trottoarkant - det är inget konstigt med det. Händer hela tiden. Nu ska jag istället i lugn och ro fixa med mobilen och bankid
Är det inte bättre att vara ärlig och säga att det är alldeles för besvärligt att åka kollektivt? Ge dem en chans att få hämta dig till festen.
Mina med, pga dåligt psykiskt mående, värk och energilöshet. (Alla som tycker att man ska ta sig i kragen kan slänga sig i väggen och se om de blir smartare av det.)Suck. Nu känns det som mina sista semesterdagar bara rinner iväg…
Men sluta att se dig själv som någon som bara är i vägen och besvärligDe kommer inte ha tid och det ger bara alla dåligt samvete. Det tar även med bil ett tag.
Skyll på vädret.De kommer inte ha tid och det ger bara alla dåligt samvete. Det tar även med bil ett tag.
Hjälper ju inte om @MJLee får dåligt samvete, enklare med en vit lögn. Hon åkte ju över midsommar trots att hon halkat i badkaret och slagit sig halvt fördärvad. De ville ju inte ens hämta henne då trots ont, packning och katt.Men sluta att se dig själv som någon som bara är i vägen och besvärlig. Om de får dåligt samvete så är det deras problem.
Jag har samma som du och med tanke på min dåliga syn, mina epilepsianfall och min dåliga balans vill jag inte ha repor eller sprickor i min telefon. Jag har ny telefon sedan i höst, men den innan dess fungerar fortfarande men är nu 7 år gammal och helt utan repor eller skador trots alla mina anfall och dylikt. Samma med tidigare telefon jag hade i en del år och sedan sålde till min syster, hon tog av plånboksfodralet och bytte skärmskyddet och mobilen såg helt ny ut, utan repor eller något. När batteriet la av efter 8-9 år såg den fortfarande ny ut.Jag har både ett rejält plånboksfodral och ett skärmskydd. Vilket har varit räddningen många gånger.
Vi tog ridturen i åska regn å hagel.Varit i stallet, fixat häst och ridit.
Hann nästan hem innan ovädret. Sista biten var dock regn och hagel så jag knappt såg vägen.
Lyssnar nu på åskan(!) efter lunch-hamburgare.
Sen ska det mysas hela dagen![]()
Jag har samma som du och med tanke på min dåliga syn, mina epilepsianfall och min dåliga balans vill jag inte ha repor eller sprickor i min telefon. Jag har ny telefon sedan i höst, men den innan dess fungerar fortfarande men är nu 7 år gammal och helt utan repor eller skador trots alla mina anfall och dylikt. Samma med tidigare telefon jag hade i en del år och sedan sålde till min syster, hon tog av plånboksfodralet och bytte skärmskyddet och mobilen såg helt ny ut, utan repor eller något. När batteriet la av efter 8-9 år såg den fortfarande ny ut.
Jag förstår inte varför man inte vill skydda något som kostar så mycket, oavsett om det säljs vidare eller ej. För sin egen skull. Jag är i alla fall uppfostrad att vara rädd om saker.
Precis, och när man ser andras repor och sprickor i mobilen tänker man att i nog inte är de enda som skulle behöva tänka så.... Men mobiler har blivit som en slit och slängpryl enligt en hel del, bara att byta ut. Märkligt med tanke på priset, tycker jag.Jag trillar jämt och så far mobilen i golvet, marken whatever. Så ja, rejält fodral och skärmskydd är helt nödvändigt för mig
Ja alltså @athena_arabians det va ju sol å fint när vi red iväg.Vi tog ridturen i åska regn å hagel.![]()
Ja alltså @athena_arabians det va ju sol å fint när vi red iväg.den dära jamen det är lugnt vi hinner innan regnet