Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det viktiga är väl hur utvilad du känner dig, inte hur många timmar du sover?Somnade om en stund. Sover sådär. Vet inte om det är för att det är semester och jag inte behöver så mycket sömn eller vad det är.
Dricker kaffe och har ätit tekaka.
Belgien slog USA i natt och det tycker nog majoriteten av oss var underbart.
Ska ut och jogga kvällen/nattens mål eftersom jag är med i den jäkla VM-utmaningen.
Fått ränta från en fasträntekonto.
Ska nog fira med sushi.
Trodde jag. Det var stängt pga personliga skäl läste jag precis.
Absolut men jag som brukar sova 7-9 timmar utan avbrott sover nu betydligt mindre och vaknar flera gånger. Det gör ju ändå att jag funderar. Och hur länge känner jag mig utvilad?Det viktiga är väl hur utvilad du känner dig, inte hur många timmar du sover?
Vad menar du med det sista? Känner du dig "normalpigg" efter att du har sovit?Absolut men det jag som brukar sova 7-9 timmar utan avbrott sover nu betydligt mindre och vaknar flera gånger. Det gör ju ändå att jag funderar. Och hur länge känner jag mig utvilad?
Jag menar att hittills känner jag mig utvilad men hur länge kommer jag kunna sova dåligt innan jag känner mig sliten?Vad menar du med det sista? Känner du dig "normalpigg" efter att du har sovit?
Annars är förklimakteriet en tid när man ofta börjar sova sämre och t.ex. vaknar flera gånger per natt. Det var väldigt länge sedan som jag sov en hel natt utan ett antal avbrott.
Tänker att du kanske inte behöver lika många timmar nu när du har semester jämfört med när du jobbar?Jag menar att hittills känner jag mig utvilad men hur länge kommer jag kunna sova dåligt innan jag känner mig sliten?
Men jag var sliten när jag gick på semester så jag kanske bara är utvilad.
Har ingen om förklimakteriet men manma kom inte dit förrän efter 50 och jag har varit som henne med annat så jag gissar att det inte är dags än.
Vad står det angående torktid? Jag limmade en kattlucka på en dörr för några år sedan. Det fanns inte tillräckligt med material att skruva i pga att det är en modern innerdörr. Det tog MÅNGA timmar innan det var torrt. Minns att jag fick "stötta upp" så kattluckan höll sig på plats medan det torkade. Men det har hållit väldigt, väldigt bra. Exakt vilket lim jag använde vet jag inte, men det var också två tuber som blandades.Tänker klaga hos clas ohlson. Trots att det gått ett stort antal timmar så är det fortfarande kladdigt och har inte fäst som det ska. Det är meningen att det ska vara ett såndär locite två tuber som man blandar och då sitter det som berget. Men icke.