Ja, det brukar hjälpa. Stå ut!Ortoser, förmodligen har jag triggerfinger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det brukar hjälpa. Stå ut!Ortoser, förmodligen har jag triggerfinger.
Men det går ju att lösa, öppna paketet, ta med en sax att klippa ner kartongen med. Stoppa ner bitarna i dramaten och försök gå förbi en återvinningsstation på vägenMmm, problemet är att jag vet, av bitter erfarenhet, att ICA vägrar låta mig lämna kartongen hos dem. Det väger inte särskilt mycket men det kommer vara stort och otympligt.
Det är ett ställe som har second hand, cafe och ett galleri som jag förstått det. Så är en riktig arbetsplats, men det är ändå en mjukstart in i arbetslivet.
Är väl mycket för att ta reda på vad min arbetsförmåga ligger på numera och sånt.
Stampa/vik ihop kartongen och stoppa i dramatenMmm, problemet är att jag vet, av bitter erfarenhet, att ICA vägrar låta mig lämna kartongen hos dem. Det väger inte särskilt mycket men det kommer vara stort och otympligt.
Ja, jag tänkte ungefär sammaStampa/vik ihop kartongen och stoppa i dramaten![]()
![]()
Tack!Låter som det kan vara kul! Läste att personen inte var på plats när ni kom dit, trist!
Jag ska med arbetsträna, varit aktuellt ett tag men med flytt i början på året så tog det tid innan det hände något. Haft gruppmöten med AF och letat plats själv, men avvaktat lite då jag sökt till uni. Nu har beskeden ju kommit och jag är antagen och ska plugga, kommer jag in som reserv blir det kandidatprogram annars fristående kurs jag är antagen till. Väldigt rädd att jag tagit mig vatten över huvudet och inte kommer fixa det. Särskilt inte nu som psykologkontakt är upprättad med och vi börjat nysta i allt.
Hoppas verkligen du ska hitta en bra plats där su trivs!![]()
Hoppsan - tvåa på bollenStampa/vik ihop kartongen och stoppa i dramaten![]()
![]()
Yes, jag står ut. Men det är svårt att hålla i gaffelnJa, det brukar hjälpa. Stå ut!
Yes, jag står ut. Men det är svårt att hålla i gaffeln![]()
30 rejäla grader ute. Gick ut för hundkiss. Gick in igen.
Sommarvärme är ett fängelse. Kan inte lämna hust annat än morgon och kväll.
Mycket TV-serier blir det. Och byta av kläder.
Självklart får man älska sommaren. Den är fin på många vis (även om jag föredrar 20-25 grader istället för närmare 30)Nåde om man gnäller över kyla på vintern.
Men på sommaren ska det gnällas och varnas måste det också.
Konstigt det där.
Jag njuter i alla fall av varenda grad och det gjorde jag på somrarna förr också!
Ja precis som att jag och flera med mig måste få gnälla när det är kallt. Men då får man höra att det minsann är normalt, att Sverige har fyra årstider och att jag kanske borde fundera på att flytta.Självklart får man älska sommaren. Den är fin på många vis (även om jag föredrar 20-25 grader istället för närmare 30).
Fast det måste väl vara okej att "gnälla" över skogsbränder, torka och stackars bönder som ser sina skördar bränna bort? Eller oroa sig över vattenbrist?