Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi köpte rustas renovering tapet och Beckers fÀrg fungerade kanon för oss.Totalt vÀrdelöst!
Andas innan du gör nÄgot i alla fall.Nyduschad och frÀsch. SÀngen (som Àr vÀldigt hög nu) renbÀddad. Vi fÄr se hur mycket jag irriterar mig pÄ knarret och om det gör att jag till slut köper nya ben och fÀsten.
Andas innan du gör nÄgot i alla fall.![]()
Ăr det insexnyckel eller torx, tum eller millimeter? DĂ€r inte en insexnyckel helt passar sĂ„ funkar en torx men inte tvĂ€rt om. Jag lever ju ett liv bland fĂ€stelement av olika slag och stöter stĂ€ndigt pĂ„ överraskningar men allt gĂ„r att lösa, kanske inte med rĂ€tt verktyg men det gĂ„r att lösa. Kan du ta en bild pĂ„ hĂ„let dĂ€r nyckeln ska in sĂ„ kanske jag kan sĂ€ga vad som funkar.Jag har ingen aning om hur det ser ut och vad det har för serienummer sĂ„ det kĂ€nns inte sĂ„ möjligt. Jag tror mĂ„nga gör som jag och verktyget kom bort. SĂ€ngen Ă€r alltsĂ„ ca 17 Ă„r gammal.
Mysigt med sÄ hög sÀng!Den blev ganska hög om vi sÀger sÄ. Perfekt höjd för sÀngbordet. Det gÄr nÀstan till höften pÄ mig som Àr kort.
Visa bifogad fil 188289
Födelsedag idag. Inget jÀmnt och inget speciellt. Men en usel början pÄ dagen blev Ätminstone bÀttre nÀr barnen och deras pappa bjöd pÄ glass och hade fixat present. Jag fick ocksÄ fina meddelanden frÄn ett par vÀnner, och har sen varit flera timmar i keramikstudion. Avslutar dagen med hÀmtsushi i soffan.