Jag valde ju specifikt kattras för att jag ville vara helt säker på att få en kompis som var mer klängig än shiban.Vår hund sover i hos oss i sängen varje natt. Han har till och med sin egen huvudkudde nere vid fotänden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag valde ju specifikt kattras för att jag ville vara helt säker på att få en kompis som var mer klängig än shiban.Vår hund sover i hos oss i sängen varje natt. Han har till och med sin egen huvudkudde nere vid fotänden!
Det stämmer bra och många har gått i fällan som startat "hobby-catering" och fått ett vitesföreläggande.Nja, det är inte bara pengarna det handlar om. Om man säljer mer än enstaka gång måste man i regel registrera sig hos kommunen. Ett godkänt kök kan också krävas.
Det är mycket lugnare att serva traktens motorsågar och gräsklippare om man vill ha in några extrapengar, för flera år sen lagade jag en gräsklippare åt en som jobbar på skattemyndigheten och när jag sa "och så ska jag bara skriva kvittot" fick jag "äh vaf. är du seriös din jävel" som svar med ett asgarv, han fick inget kvitto.Dessutom -riktat till fler som funderar - går det att låna ett godkänt kök. T.ex i en bygdegård eller ett mindre skolkök.
Vi har haft hundar i familjen, dom har sovit i sängarna och det har aldrig varit något "soff-förbud" och här är det likadant, kommer det nån hund hit så ockuperar dom soffan direkt, dom känner på sig att det är okej, även hundar som aldrig gjort så hos andra gör det här.Jag valde ju specifikt kattras för att jag ville vara helt säker på att få en kompis som var mer klängig än shiban.![]()
Hon sov visserligen också alltid i sängen men var också väldigt mycket sin egen person i sin egen värld.
Och jag kunde bara höra att mina lurar sa något om ”molest” när jag försökte koppla dem till telefonen på jobbetHar länge funderat på varför mina hörlurar säger Sisu när jag stänger av dem.
Idag trillade polletten ner.
De säger "see you soon"![]()
Alltså, varför händer allt dig?Jag orkar inte. Tappade den nya micron på min fot. Nu är den bucklig och glappar lite just där själva kontrollerna ärvarför kom jag ens på tanken att köpa en ny, eller ja, jag trodde huset skulle brinna up när mikron exploderade eftersom färgen flagats av och man såg lite metal.
Alltså, varför händer allt dig?
Det blir så invecklat så fort du ska göra något.![]()
Helt galen match!Frankrike - England 0-4
Frankrike - England 3-4
Tacka mig för att jag inte tittade på matchenFrankrike - England 0-4
Frankrike - England 3-4
Inte klart än.Tacka mig för att jag inte tittade på matchen![]()
Jag slår inte över!!Inte klart än.