`Du får nog läsa om , för nu är du helt fel ute.Va? Victim blaming much?Det där låter som att du säger att det är partnerns fel att någon är upprepat otrogen. Det är det såklart aldrig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
`Du får nog läsa om , för nu är du helt fel ute.Va? Victim blaming much?Det där låter som att du säger att det är partnerns fel att någon är upprepat otrogen. Det är det såklart aldrig.
Vad bra då.`Du får nog läsa om , för nu är du helt fel ute.
Du lär aldrig vara arbetslös i alla fall![]()
Man kan fortfarande arbeta som vårdbiträde men ska man söka en tjänst så är det undersköterskor dom söker. Undersköterskor med skyddad yrkestitel då.Ja och jobbet ger tillbaka.
Förr kunde en jobba utan att va utbildad (lääääänge sen) men antar att de är en fördel med utbildning. Ska kolla lite vad jag skulle behöva läsa isåfall
Man kan fortfarande arbeta som vårdbiträde men ska man söka en tjänst så är det undersköterskor dom söker. Undersköterskor med skyddad yrkestitel då.
Om du jobbat med det tidigare så kan du kanske validera en hel del? Kan vara värt att kolla upp.Ja och jobbet ger tillbaka.
Förr kunde en jobba utan att va utbildad (lääääänge sen) men antar att de är en fördel med utbildning. Ska kolla lite vad jag skulle behöva läsa isåfall
Säg att han ska ringa SIA och föreslå att bli influencer, då kan han troligtvis få äta glass så han spricker.Man kunde tro att vi hade barnkalas för 20 barn igår. Men icke.. bara vi två.. Sambo rotar nu i frysen igen efter sin dagliga glassbomb. Undrar om vi får ngt pris från Sia-glass snart. Hade man fått poäng/cashback hade han varit miljonär.
Visa bifogad fil 188487
Jag fick läsa om det där ett par gånger innan jag kopplade att det inte var grodman, jag tänkte att nu jäklar ska hon ner på botten på riktigt.Har ju anmält mig som godman och idag pratade jag med en eventuell huvudman i mer än fyra timmar! Hen är kognitivt medveten men behöver hjälp med praktiska saker som ansökningar och kontakter med myndigheter och liknande. Lite ekonmin.Hen var jättetrevlig och vi tyckte båda att vi klickade bra. Så nu har jag skickat in en förfrågan om formellt förordnande. Eftersom det är första uppdraget så pirrar det i magen men samtidigt jättekul och att jag verkligen gör en insats för samhället.
Han borde redan spruckit kan jag känna.Säg att han ska ringa SIA och föreslå att bli influencer, då kan han troligtvis få äta glass så han spricker.![]()
Okej. Jag har fastnat i att titta på Cityakuten. Oväntat bra serie.![]()