Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På insidan kan de haffa dig om du hoppar över eller tränger digGick precis genom spärrarna på T-Centralen och biljettkontrollanter stod på insidan. Varför står de på insidan? Ni har precis sett mig blippa och gå igenom spärren![]()
Det hade varit en mycket roligare förklaring än verkligheten. I verkligheten ville övriga familjen åka hit. Så… …here we are.Navigerat båten på fyllan och råkat invadera östkusten?![]()
![]()
Som familjens chaufför, sherpa, butler och passupp i största allmänhet så åker jag dit familjen åker.Men eller hur! Suddenly Kalmar liksom! Lika bra att sova på saken.![]()
Fast om du är chaufför tänker jag att du har veto.Som familjens chaufför, sherpa, butler och passupp i största allmänhet så åker jag dit familjen åker.![]()
På insidan kan de haffa dig om du hoppar över eller tränger dig
Men finns det ingen prognos hos ditt elbolag för när du ska få strömmen tillbaka? Hur många abonnenter är det som påverkas av strömavbrottet?Det mesta jag planerat idag hänger på el. Ska kista fönster. I ett mörkt uthus, under en lampa. Det behöver dammsugas. Tvättkorgen svämmar över.
Gå en promenadJag var pigg i onödan idag. Ponnyns ägare ville omboka dagens besök, trist, men hon hade en god anledning.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra med all energi idag.
Ösregnar ute, så inte så kul.Gå en promenad!
Promenader i regn kan vara så uppfriskande! Det är ju bara regn, men sen är vi så klart alla olikaÖsregnar ute, så inte så kul.
Paraply? Regnkappa? Sedan kan du ta en varm dusch när du kommer in (ifall det är kallt ute)Ösregnar ute, så inte så kul.