Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fy fan vad jag vet! Kram om du vill och hoppas du mår bättre nu.Har en sån ångestdag. Trots bästa nattens sömn på länge och magisk morgon när jag vaknade. Snabbt utför sen.. kanske för att jag slappnat av? Semester och fint väder så varför inte också dåligt samvete över att inte må toppen idag. Var i stan några timmar på fm och minns det knappt ens. På den nivån
Men lite bättre nu iallafall.
Jag säger bara kompressionsleggings med extra fickor,På jobbet. Lyckats slarva bort mina bra jobb-byxor... Och med bra menar jag de i rätt storlek. Inte de första jag fick som är just nu för små.
Hemskt obekvämt att klämma in sig i dem men kanske ett bra sätt att inte äta så mycket på dagen?
Känns som korvskinn och rör mig inte sådär jättesmidigt
Tur jag ska vara någorlunda still idag
Ska få lunch av svärmor idag så hoppas byxorna stramar extra så kanske jag inte äter mer än nödvändigt![]()
Jag är inte ett dugg imponerad av AI, på kul lydde jag AI-s alla råd när jag skulle installera ett hjälpprogram i en nyinstallerad Linuxdator och det slutade med total systemkrasch och omformatering samt nyinstallation.Tycker det blir lite fånigt på adlibris när de sammanfattar recensioner av en bok med AI. Boken jag tittade på hade en recension och AI-sammanfattningen blir en blandning av baksidestexten och recensionen.
Som människor tagit dit. Glas uppstår inte spontant i naturen...Ja eller som glas som ibland hittas i skogarna kan också vara fullt tillräckligt vid extrem torka....
Som människor tagit dit. Glas uppstår inte spontant i naturen...
Självklart ska du sjukskriva dig.Funderar på att sjukskriva mig, istället för semester. Det här är fan ingen semester.. Sitter i väntrummet till psykakuten. Hej ångest, jag har inte saknat dig.
Det blir ju mindre lön, inte optimalt i dagsläget.Självklart ska du sjukskriva dig.![]()
Pengar är inte allt om du klarar det ekonomiskt.Det blir ju mindre lön, inte optimalt i dagsläget.
Men kanske bättre att sjukriva dig nu än att kämpa på genom kaoset och sen krascha totalt och bli långtidssjukskriven på grund av utmattning?Det blir ju mindre lön, inte optimalt i dagsläget.
Självklart!!!Funderar på att sjukskriva mig, istället för semester. Det här är fan ingen semester.. Sitter i väntrummet till psykakuten. Hej ångest, jag har inte saknat dig.