Grattis! Är det ett acceptabelt bud?Detta är fan inte sant.
Jag har fått ett bud på min lägenhet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Är det ett acceptabelt bud?Detta är fan inte sant.
Jag har fått ett bud på min lägenhet![]()
Ja.Grattis! Är det ett acceptabelt bud?
Du får sova på saken en natt eller tre och se hur detta påverkar ditt beslut. Ingenting är skrivet i runstenJa.
Men jag har precis bestämt mig för att stanna.
Ooo, vad är en Fairphone?Jag har en ny telefon. En grön Fairphone. Den är fin. Men jag är inte helt kompis med den än. Blir inte bättre av att hjärnan känns som äppelmos. Utan socker.
Jag vill också ha regn!Vi ska ha ösregn några h. Så hästarna fick komma in. Min häst kom rusandes när han såg mig. Jag höll upp grimman och han var som en delfin som hoppar genom ringar och rusade in i grimman och stannade inte förrän han var helt i den/genom den.
Han är rolig den där!![]()
Modulär och Ska vara ansvarsfullt producerad. Om det nu går.Ooo, vad är en Fairphone?
Spännande, jag måste kolla upp! Inte för att jag behöver en ny telefon, men ändå. En vacker dag behövs det säkert.Modulär och Ska vara ansvarsfullt producerad. Om det nu går.
Men den är modulär och det tycker jag är kul!
Nu tänkte jag ta ett kort på den. Med telefonendet gick inte
Chefen har väl kanske inte hunnit se din sjukanmälan ännuChefen har inte svarat på min sjukanmälan. Nu blir jag lite sur mitt i alltihop. Så svårt kan det väl inte vara att svara "krya" eller "ok". Ja ja, bra att jag har något annat att vara upprörd över.
Vi har kallt, blåsigt och parkeringen vid mataffärerna var som en halv sjö. Ändå har vi klarat oss mkt bättre än i Sthlm där det är rejäääla översvämningar, tex i tunnelbanan.Jag vill också ha regn!![]()
Hur hörde du talas om fairphone? Tror inte jag hört typ någon nämna det innan.Modulär och Ska vara ansvarsfullt producerad. Om det nu går.
Men den är modulär och det tycker jag är kul!
Nu tänkte jag ta ett kort på den. Med telefonendet gick inte