Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi ska ha ösregn några h. Så hästarna fick komma in. Min häst kom rusandes när han såg mig. Jag höll upp grimman och han var som en delfin som hoppar genom ringar och rusade in i grimman och stannade inte förrän han var helt i den/genom den. 😂🐬
Han är rolig den där! 😂❤️

Helt slut efter en rörig dag på jobbet, har inte riktigt fattat förrän nu i dag när jag fick höra att det absolut låg en tanke bakom att dom skickat dit mig varför jag kastas mellan alla dessa utmanande människor men så insåg jag i dag att det är bemötandet, att jag hittar sätt att hantera dom som ingen riktigt lyckas hantera. Så dom skickar dit mig tills jag löst bemötandet och kan ge en grund för dom andra att stå på så verksamheten kan fungera. Sen vidare till nästa. Jag säger inte att det är fel, men det tar energi. Energi jag inte riktigt har men plockar fram ändå.

Åska och massor med regn så kan inte rida heller. Så fort jag tror den lämnat kommer den tillbaka och jag rider inte i åska.
Behöver äta något så borde ta tag i det också.

Jag tog lite medicin mot hård mage igår kväll, verkar inom 6-12h. Jahapp, och så försvann behovet såklart två timmar efteråt (efter att det pågått ett tag, annars hade jag ju inte tagit medicinen..). Så idag har jag mått halvskräpigt med en arg mage som gör ont och bråkar med mig. I kombination med ordentligt regn på eftermiddagen kände jag bara "BLÄÄ! På allt!". Magen säger "F*CK YOU! It's called PAYBACK!". Så jag kompade ut en timme för att ta hand om mig lite, så mår jag förhoppningsvis bättre imorgon!

Modulär och Ska vara ansvarsfullt producerad. Om det nu går.
Men den är modulär och det tycker jag är kul!

Nu tänkte jag ta ett kort på den. Med telefonen :bag: det gick inte
Spännande, jag måste kolla upp! Inte för att jag behöver en ny telefon, men ändå. En vacker dag behövs det säkert.

Du kan ta ett kort i spegel, annars blir det nog svårt. :D

Vilat på sängen en timme typ, jagat höns som hade rymt, bytt kontakt på frysen och kånkat in den. Nu är den inkopplad och förhoppningsvis redo för att ta emot innehållet från frysen i gamla huset när jag hämtar det imorgon.
Burit upp ett skåp på övervåningen och monterat ihop en sängstomme till gästrummet. Nu är det i princip klart (saknas gardin och några tavlor, samt ett sängbord.) Känns bra att ha ett fint rum för folk att övernatta i! 😁

Inser att klockan helt klart = matdags, så ska väl laga nåt. Men vad? 🤔

Måste hänga tvätt också!

Nu är det åskoväder och jag och en av katterna hänger på balkongen igen. Som jag älskar en inglasad balkong! Här kan vi sitta med nätfönstren i och inte bli blöta, medan regnet öser ner och himlen flimrar och mullrar och luften doftar underbart.

Modulär och Ska vara ansvarsfullt producerad. Om det nu går.
Men den är modulär och det tycker jag är kul!

Nu tänkte jag ta ett kort på den. Med telefonen :bag: det gick inte
Hur hörde du talas om fairphone? Tror inte jag hört typ någon nämna det innan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund