Haha ja imorgon åker vi så får flyttfirman sköta resten enligt avtalDet känns som att det aldrig tar slut - men det gör det! Lovar! Heja heja!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja imorgon åker vi så får flyttfirman sköta resten enligt avtalDet känns som att det aldrig tar slut - men det gör det! Lovar! Heja heja!![]()
Foto?Jag vet inte om jag vill veta vilka länkar du fick upp!
Det är så enkelt som att de oftast ser ut som små knallgula penisar/dildos.![]()
Det är fuktigt i marken så det är inte problemet.Ber någon elkunnig kolla?
Det är väldgt torrt i marken. Kaaan ev hjälpa att hälla rejält med vatten vid jordspettet.
Älskar fred Lundgren! Har typ sex stycken men bara plats för tre så ska lägga ut några till salu
Hon har ju lagt in foton i tråden.Foto?
(google gav mest bilder på mänskliga, med svampinfektion...)
Foto?
(google gav mest bilder på mänskliga, med svampinfektion...)
Det kan vara lurigt i alla fall. Någon med mätinstrument kan mäta jordvärdet. Billigaste sättet är att slå ner ett eller flera jordspett till.Det är fuktigt i marken så det är inte problemet.
Allt är precis så som det ska vara med jordningen. Därför hittar jag inget fel där.
Jag älskar hans tavlor, de gör mig alldeles glad. Om du vill får du gärna pm a mig bild på de tavlor du ska säljaÄlskar fred Lundgren! Har typ sex stycken men bara plats för tre så ska lägga ut några till salu![]()