Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min neurolog ringde i dag om särskilt högrisktintyg. Det var ett bra samtal. Hon har hjälpt mig bra hittills och jag hoppas det fortsätter så. Nu ska bara Fk godkänna det också men det finns ingen anledning vad jag vet till att dom inte skulle göra det. Det kommer underlätta mycket för mig i så fall.

Fått i mig lite mat nu i alla fall. 2 av 4 hästar klara för dagen. Ska strax ner och titta till dom andra två nere på betet.

Det är alltid roligt att sitta och läsa gamla bouppteckningar och föreställa sig hur sakerna som nämns såg ut :) ! En långdyna till sängen, eller en mans bonjour, till exempel.

Det var inte skönt ute, äckligt varmt och kvavt. Blev bara en kort promenad.

Jag känner hur jag blir knäpp av att inte prata med någon! Är ensam på jobbet (på mitt rum, har andra kollegor på plats - om än få) och ingen att prata med hemma.
Blir bättring till helgen i alla fall, när barnet kommer och mamma hälsar på. Då blir det nästan för stor kontrast istället 😅

Ligger död i soffan... har gått ungefär lika mycket idag som de under tre semesterveckor... jag som normalt står upp hela dagarna har idag stått upp mer än totalt under 3 veckor... jaja nya tag imorgon.

• Gilla
Reactions: Sel
Du vet vad du har men du vet aldrig vad du får när det gäller bostäder och vill du bo mindre funkar ju vinterbonad sommarstuga med lagom stor tomt.
Jo jag vet och har stuga med bästa tomten - men den är bara vår, sommar och höst-isolerad och lite annat som saknas. Inget som inte går att åtgärda, men jag vill nog ändå inte bo där under värsta vintermånaderna när jag blir gammal (lite oländig terräng som inte låter sig åtgärdas annat än med dynamit). Så vid -10 och därunder och mer än 5 cm snö - då vill jag bo lättsammare :p

Sen är det det där med grannar... grannar och blodsläkt kan man inte välja själv tyvärr... :angel::meh: men jag kan iallafall välja Inga Grannar ;)

Är på bra humör ikväll. Förra hösten så kom en otroligt trevlig kund till jobbet och var minst sagt lätt att komma ihåg, om inte annat för att jag fick åka med i hans tjusiga bil en sväng :p Sedan dess har jag inte sett honom, eller åtminstone inte tänkt på att han varit i butiken. Idag kom han tillbaka och det vid ett tillfälle när jag också hade tid att prata en stund och hjälpa honom med allt som han nu ville ha hjälp med. Har varit på väldigt gott humör sen dess och tänker nu undvika allt som eventuellt kan förstöra det.

Jag har inte hört något från syster om vi ska kolla på spiderman imorgon. Jag har ett viktigt möte jag inte vill banga från vilket jag just kom ihåg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund