Tom! Tack och lov får jag kanske säga, för det första en av kollegorna sa när jag berättade att vi hittat en flaska under madrassen var: "Did they piss in it?!"Var den tömd eller fanns det innehåll kvar i den?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tom! Tack och lov får jag kanske säga, för det första en av kollegorna sa när jag berättade att vi hittat en flaska under madrassen var: "Did they piss in it?!"Var den tömd eller fanns det innehåll kvar i den?![]()
![]()
Upplever fenomenet ”att vakna på fel sida” för första gången på ett tydligt sätt. Jag hade en konstig känsla av att något kändes fel när jag vaknade, men kunde inte sätta fingret på vad. Lite som när man vet att man har något tufft framför sig på jobbet eller drack ett glas för mycket dagen innan. Men det är inget, allt är bra. Ändå är hjärnan missnöjd med något. Nu hade vi en tuff lämning på förskolan och det brukar inte ta på mig men jag blev helt drabbad.
Hmmm. Måste ha drömt något.
Jag vågade inte hänga ut tvätten idagBlåsigt! Klart, smhi och yr hävdar att det blåser bara 12-13 m/s i vindbyarna, men det kan inte stämma. Några gånger har det tagit i ordentligt!
Eller så kanske du inte ska jobba i morgon!Har sex små pizzor i ugnen. På paketen till degen står att de kan äta som snacks, förrätt eller mellanmål, men de är lagom för en måltid för mig så nu har jag sex hemgjorda pizzor som ska bli matlåda. Känns ändå bra att ha börjat samla matlådor ändå, har ju några i frysen redan. Får bli paj i morgon.
Epanfall i morse så inget jobb, känner mig rätt groggy fortfarande. Som om världen snurrar när jag vrider huvudet. Väldigt ovanligt. Brukar känna mig förvirrad och inte har koll på ord osv, trög liksom, men inte groggy som nu.
Ska jobba på plats i morgon och måndag och däremellan helg, ska bli skönt.
Här hade blåsten tagit med sig både tvätt o vindan, blåser som attan nu.Jag vågade inte hänga ut tvätten idag![]()
Jag har tvättat täcken i dag som hänger på tork ute, dom hänger just nu vågrätt därute, ser lovande ut för att vara torra om nån timmeJag vågade inte hänga ut tvätten idag![]()
Perfekt väder att torka duntäcken nu!Jag har tvättat täcken i dag som hänger på tork ute, dom hänger just nu vågrätt därute, ser lovande ut för att vara torra om nån timme![]()
Nu fick jag ju inte riktigt med att det är hästtäcken men oavsett så torkar allt snabbt i dag!Perfekt väder att torka duntäcken nu!
Kanske inte, men mår jag bättre så försöker jag. Redan varit borta två dagar denna veckan. Det är stressande.Eller så kanske du inte ska jobba i morgon!
Du är viktigare än jobbet.Kanske inte, men mår jag bättre så försöker jag. Redan varit borta två dagar denna veckan. Det är stressande.