Tack! Det var ju en bra idéHar tyvärr ingen aning, jag har redan rätt normalt hår men inte längden jag vill ha, men tänker att det borde gå att maila något ställe som är duktiga på löshår och se vad dom säger!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Det var ju en bra idéHar tyvärr ingen aning, jag har redan rätt normalt hår men inte längden jag vill ha, men tänker att det borde gå att maila något ställe som är duktiga på löshår och se vad dom säger!![]()
Åkte iväg utan inköpslistan men kom i håg varenda pryl ändå. Tydligen kan under ske ändå.
Blev ett paket kräftor och en flaska vin också. nu ska jag jobba i morgon men ibland behöver man unna sig något.
Jag är beredd att hålla med din sambo helt. Det var flera år sedan och vilken munorgasmEnligt sambon kan man inte unna sig nog ofta kräftor.

Jag är beredd att hålla med din sambo helt. Det var flera år sedan och vilken munorgasm![]()
Då hör du på ett ljud som inte var i min närhet i alla fall.Aaaarrrgghhhh, jag "hör" ljudet när jag läste det här och det ilar i tänderna![]()
Jag brukar resonera som så att var sak har sin tid, jag la ju ridningen på hyllan samma dag Madam gallopperade över regnbågsbron och känner inget sug alls efter hästeriet för jag var liksom klar med det, likadant med dykningen och kajaken ska jag sälja i vår som kommer, jag ska bara ägna mig åt verkstan, elektroniken, spelandet och odlingarna jag startat upp och slutföra renoveringen av logen. Det var 3 år sen jag var under ytan, 2 år sen kajaken var i sjön så i vår ryker dom grejerna.Fattar läget!
Min pappa har alltid haft segelbåt och varit snudd på fanatiker. Förra året sålde han sin. Märks enormt att han saknar det stackarn! Trots att de har landställe i skärgården och småbåtar att åka dit med så vill han typ åka och kolla om det ligger båtar i hamnen här. Det ska ju vara segelbåt liksom..
Han åkte ner till båtklubben och drev runt och hjälpte andra sjösätta etc.![]()
Du får köpa en haklapp åt honomOjojoj längesen ju. Min sambo kan äta kräftor en dag för att vattnas som fan i munnen dagen efter om han ser några ens om det är på teven![]()
Julen är ju nästan ett halvår bort, ni har gott om tid på er att prata mer om saken. Jag hade blivit helt ställd om jag fick en inbjudan i Augusti.Bjöd mina barn hit till jul. Sonen med barn var ensam hemma utan flickvän och jag hörde hur glad han blev, speciellt när jag berättade att de ju inte ens behöver ordna med saker att ha med sig (vagn, säng, matstol osv) för det kan jag ju ordna och ha här. väldigt glad. Flickvännen kom hem och han var inte lika glad längre utan skrev att eftersom jag inte kom på dopet tänkte flickvännen (med andra ord de alltså) inte komma till jul. Ordagrant typ att de inte tänker offra livet för mig när jag inte gjorde det för barnbarnet. Otroligt ledsen, vet att sonen är det också, men han säger vad hon vill höra för husfridens skull. Fick mycket slängt i ansiktet från henne, 17 år märks, jag svarade igen med vettiga förklaringar och det bemöttes inte utan bara otrevligt istället.
jag är inte förtjust i barn. Vad jag är ännu mindre förtjust i är tonåringar.
Detta är bara för mycket för mig just nu. Det hjälper liksom inte att tänka att det är en tonåring när det går ut över min son och mitt barnbarn.
min äldsta son kommer i alla fall. Får se om dottern gör det. Min äldsta son blev rosenrasande. Skönt att det inte bara är jag som reagerar.
Hon blev inte ställd, hon hade samma argument som hon anfört tidigare trots att jag försökt förklara för henne varför jag inte kunde komma. Nu valde jag att lämna en tidig inbjudan så att det fanns tid att prata om det och organisera det, alla emellan.Julen är ju nästan ett halvår bort, ni har gott om tid på er att prata mer om saken. Jag hade blivit helt ställd om jag fick en inbjudan i Augusti.![]()
Jag tänkte mer att just med tanke på att hon är sjutton år kan hon snabbt ändra sig, men jag vet förstås inte resten. Jättetråkig situation i alla fall, men jag skulle hålla dörren öppen om det kändes ok.Hon blev inte ställd, hon hade samma argument som hon anfört tidigare trots att jag försökt förklara för henne varför jag inte kunde komma. Nu valde jag att lämna en tidig inbjudan så att det fanns tid att prata om det och organisera det, alla emellan.
Med tanke på att hon är 17 lär det inte bli mer diskussioner, med tanke på vad hon skrev inte heller.
Ja jag är inte den långsinta, hon är. Det är bara extremt svårt att föra en vettig diskussion md någon som inte har förmågan att diskutera vettigt utan bara slänger skit.Jag tänkte mer att just med tanke på att hon är sjutton år kan hon snabbt ändra sig, men jag vet förstås inte resten. Jättetråkig situation i alla fall, men jag skulle hålla dörren öppen om det kändes ok.![]()