Torsdag morgon och är på jobbet. Känns som att detta blir en bra dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.

Oj oj var några riktigt bra skådespelare där och tittade igår. Bland annat inger Nilsson...Sitter i skärholmen centrum. 2 busungar avlämnade på plats den tredje var där. Vi väntar på att klockan skall närma sig 18.00 och vi återigen får se teatern... framförallt se om de alla kan replikerna.
Varför skulle nån vara avundsjuk för att de misstänker att du bor i en loge? Tycker det är väldigt intressant att det så ofta antas att människor är avundsjuka när de gör saker man inte hundra förstår.Någon har skickat in en anonym anmälan om att jag bor i en loge, när kommunen kom och kollade så strök hon anmälan direkt eftersom det är en ren okynnesanmälan och hon fick se vad som fanns i logen och konstaterade att det var en verkstad och ingen bostad. Jag misstänker starkt vem det är, allt bygger på avundsjuka och inget annat, tänk om folk kunde sköta sitt istället för att ha ont av vad andra har och vad andra kan. Är det den jag misstänker, och det lär komma fram, har jag saker som kan bli dyrbara för honom om det kommer till vissas kännedom.
Eftersom jag bott här i över 40 år och känner mina grannar "rätt" väl och dom vettiga grannarna känner också mig väldigt väl, det finns dock ett par som sticker ut och som ingen av oss andra vill ha med att göra, båda fattar hälften och gissar resten och den ena älskar dessutom "pranks" bara det inte drabbar honom vill säga.Varför skulle nån vara avundsjuk för att de misstänker att du bor i en loge? Tycker det är väldigt intressant att det så ofta antas att människor är avundsjuka när de gör saker man inte hundra förstår.![]()