Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kombinerad, lunch, middag kvällsmat, blir 4 knäckemackor med ost.Jag är hungrig och kunde inte komma på varför. Insåg sedan att 1. Det är tid för kvällsmat och 2. Dagens frunch bestod av en Nocco. Grattis.
Vad äter ni till kvällsmat idag? Så osugen på allt.![]()
Fil och havrekuddar var min planJag är hungrig och kunde inte komma på varför. Insåg sedan att 1. Det är tid för kvällsmat och 2. Dagens frunch bestod av en Nocco. Grattis.
Max kycklingburgare från frysdisken - inte så dummaJag är hungrig och kunde inte komma på varför. Insåg sedan att 1. Det är tid för kvällsmat och 2. Dagens frunch bestod av en Nocco. Grattis.
Potatismos och isterband och några tomater direkt från "tomatträdet" i växthuset, nån påstod att det inte gick att odla gurka och tomater bredvid varann fast den manualen har inte mina läst, dom växer tätt inslingrade i varann och har växt som galningar och levererat massor med gurka och tomaterna kommer det också att bli galet mycket av där.Jag är hungrig och kunde inte komma på varför. Insåg sedan att 1. Det är tid för kvällsmat och 2. Dagens frunch bestod av en Nocco. Grattis.
Här blir det en en halv köpepizza med extra ostHär kombinerad, lunch, middag kvällsmat, blir 4 knäckemackor med ost.![]()
Det är en gammal seglivad myt. Enda problemet med att odla dem ihop är att de har olika behov. Och de mogna frukterna ska helst inte förvaras ihop, då kan gurkan bli mjuk.Potatismos och isterband och några tomater direkt från "tomatträdet" i växthuset, nån påstod att det inte gick att odla gurka och tomater bredvid varann fast den manualen har inte mina läst, dom växer tätt inslingrade i varann och har växt som galningar och levererat massor med gurka och tomaterna kommer det också att bli galet mycket av där.
Inte för att vara negativ men det där med att pumpen lär sig….när undrar jag.Försöker förstå min insulinpump. Började i måndags. Igår var en förlorad dsg. Pumpen funkade inte så jag hamnade så högt i blodsocker att pumpen inte kunde visa det. I samråd med vården tog jag insulin med sprua och bytte pumpemn. (den räcker i tre dagar annars)
Nu har det funkat perfekt över natten man den vanliga stigningen på förmiddagen klarade den inte, fick manuellt beordra mer insulin. Vården säger att "pumpen lär sig" men fram tills dess är livet inte så kul. Och ovant. Jag har vetat precis hur jag ska göra, nu är jag vilsen.![]()
Ja det där med att inte förvara dom ihop stämmer bra, jag har ju automatbevattning, gurkan vill ha mer vatten så den har två "spjut" och tomaterna ett och det har funkat kalasbra hela sommaren, en av mina bästa investeringar när det gäller odling.Det är en gammal seglivad myt. Enda problemet med att odla dem ihop är att de har olika behov. Och de mogna frukterna ska helst inte förvaras ihop, då kan gurkan bli mjuk.
Vi delar samma skepsisInte för att vara negativ men det där med att pumpen lär sig….när undrar jag.
I övrigt tycker jag att det är en bra uppfinning. Hoppas att du hittar ditt sätt med den som funkar.
Hemma bankad och panerad schnitzel med pommes och hemslagen beasås...Jag är hungrig och kunde inte komma på varför. Insåg sedan att 1. Det är tid för kvällsmat och 2. Dagens frunch bestod av en Nocco. Grattis.