Är nio gånger av tio glad över att bo själv... Men just nu hade jag inte haft något emot att kunna be någon göra en kopp varm choklad åt mig ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis gjort! Teleporterar en mugg.Är nio gånger av tio glad över att bo själv... Men just nu hade jag inte haft något emot att kunna be någon göra en kopp varm choklad åt mig ^^
Jag känner flera som har en sån och dom har alla haft det lite kämpigt i början, några mer än andra men när dom väl stabiliserat sig så säger alla samma sak att dom inte vill vara utan den. Hoppas det fungerar för dig!Vi delar samma skepsis
Tiden får utvisa.
Och den är jätte stor o lyser så det nästan är dagsljus.Fullmåne![]()
Och fullmånen lyser som var den av glas...Och den är jätte stor o lyser så det nästan är dagsljus.
Haft lite skördefest idag och ikväll blir det ugnsstekt fisk med egna grönsaker. Mums!![]()
Visa bifogad fil 191256
Tittar på Wonkas gyllene biljett. Ett tävlingsprogram som utspelar sig i Willy Wonkas chokladfabrik. Började slötitta för att det var roligt med hur likt allt är från filmerna och boken, men nu är vi engagerade i deltagarna och tävlingen också![]()