Vad gör vi? Del CIX

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Avd "hur dum får man bli"
Screenshot_20191124-175334_Chrome.webp

Lever också i kaoset men sakta och säkert börjar det likna ett hem 😅😍.
Här var det fint i ca en dag och nu är det massa saker överallt igen. Några från släkten var här nyligen och jag fick massor av kläder, köksartiklar, tavlor, väskor, ljusstakar, en bricka, korgar, handdukar, några dukar mm.

Edit: Har fått många fina saker så jag klagar absolut inte. Som många funktionströjor vilket jag ändå tänkt köpa. Lite festkläder och korgar behövs alltid!

Senast ändrad:
Ångest ikväll såklart. Gör mitt bästa för att härda ut och stanna hemma.
Men ser så mycket fram emot att vi ska hitta en lägenhet eller hus att flytta till så jag slipper bo kvar här. För mycket dåliga saker har hänt i min lägenhet.

Hur som helst så ska jag sticka klart en socka och sedan gå och lägga mig.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 210
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
326
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
908
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 880
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka