Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har jag inte sett förr. Tack för tips.@Magiana, som jag har förstått det så tycker du ibland att det är jobbigt att laga mat för att du inte vet hur mycket du ska ha av vad, vad du ska laga etc. Jag såg en artikel i en tidning om en app som heter Matglad, har du testat den?
Enligt utvecklarna var den i första hand utvecklad för folk med någon form av funktionsnedsättning, vilket gör att allt i ska vara väldigt tydligt och inte så stort rum för där man ska välja själv. Det kanske skulle passa dig? Dessutom finns det många recept i appen, så har en slut på ideer kan en inspireras av recepten i appen
Lägger in en länk (och hoppas att det är ok, http://www.matglad.nu/?p=26952
Tittat slut på Netflixserien American Horror Story "Roanoke".
Om jag ska köpa ny mark/hus/gård, så ska jag göra en grundig undersökning av bygdens historia först![]()
Varsågod. Hoppas att det kan hjälpa dig någotDen har jag inte sett förr. Tack för tips.
Och jag sitter på jobbet och väntar på att dagpersonalen ska komma så jag får gå hem. Har jobbat 5 nätter denna veckan, samt haft utbildning en heldag så nu är jag redigt trött. Dessvärre ska jag upp tidigt då jag ska vara i Lidköping hos min gynekolog för årets cellprov kl 13.30 och jag har 40 minuter hemifrån till sjukhuset. Seegt. Jag kommer sova gott i natt i alla fall.Måndag igen... Hade gärna legat kvar i sängen ett par timmar till![]()
Och jag sitter på jobbet och väntar på att dagpersonalen ska komma så jag får gå hem. Har jobbat 5 nätter denna veckan, samt haft utbildning en heldag så nu är jag redigt trött. Dessvärre ska jag upp tidigt då jag ska vara i Lidköping hos min gynekolog för årets cellprov kl 13.30 och jag har 40 minuter hemifrån till sjukhuset. Seegt. Jag kommer sova gott i natt i alla fall.