Där är så fint. Jag tog gärna vägen genom när jag tog mig mellan Flogsta och stan. Kunde promenera där utan annan anledning än att det är fint.
Har överlag en liten förtjusning över gamla kyrkogårdar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där är så fint. Jag tog gärna vägen genom när jag tog mig mellan Flogsta och stan. Kunde promenera där utan annan anledning än att det är fint.
Det ska jag absolut göra!Jag äringen kattvän, jag är nästan patologiskt rädd för katter men jag blev riktigt glad när jag jäste din berättelse. Ha så trevligt imorgon och klappa din katt från mig. Själv vågar jag inte...
Låter lite som en katt vi hade, han var min katt och det var tydligt. Opålitlig mot de andra men aldrig mot migDet ska jag absolut göra!Första året efter att han kom till mig var han stundtals riktigt, riktigt jobbig. Han flög på mig på nätterna och bet så att blodet rann, fruktansvärt obehagligt att bli så brutalt väckt mitt i natten i ett kolmörkt rum
Då tyckte till och med jag som är kattälskare att han var lite läskig!
Idag är han en riktig kelgris som bokstavligt talat rusar fram till alla besökare och vill mingla med varenda en. Han är fortfarande petig med hur man klappar honom (alla som gör fel får ett ilsket MJAU) men han har blivit så mycket lugnare och tryggare i sig själv.
Han väljer dock fortfarande vem som får göra vad med honom. En kompis till mig kan knappt sträcka fram handen utan att han hotar med tassen och min mamma som spenderat massor av tid med honom kan klappa honom utan problem men när hon försöker lyfta upp honom biter han henne direkt. Själv kan jag bära runt på honom i evigheter medan han spinner för fullt så han tycker egentligen om att bli buren, så länge det är rätt person som gör det
Visa bifogad fil 92947