Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Usel start på den här dagen, men nu är jag i alla fall vaken och för hungrig för att somna om. Ska försöka beta av några punkter på min att göra-lista idag. Det hade varit bra.
Jag kom loss med bilen ifrån parkeringen Skottade i en timma igår och hoppades på att ispucklarna skulle smälta och det hade det gjort! Så att jag kunde flytta den hundra meter till parkering där man får stå på onsdagar. Ska fira med lussebullar.
Katterna kör fullt ös, jag plockade fram några undantagna leksaker de glömt bort så morgonunderhållning medan jag äter frukost och tittar på snön. Det vräker fortfarande ner men som tur är så är storvägen vid mig en av de prioriterade så brukar gå bra ta bussen Skönt slippa pulsa hela vägen! Ska strax göra mig iordning o ta mig till jobbet.
Vaknade för tidigt av någon anledning, skulle ju sova någon timme till. Nu har lille Skrutt hämtat glitterbollen och kräver att jag ska leka med honom, den lille terroristen! No rest for the wicked?
Stolarna sålda! Nu är det bara skrivbordet också. Antikvariatet kommer i eftermiddag och tittar på alla böcker. Sedan börjar det äntligen bli dags för ommöbleringen här hemma
Fram och tillbaka till vc. Prov vid kl 8, 8.30 och 10. Mellan prov två och tre åkte jag hem.
Vården ville kolla upptaget av en av medicinerna
Suck. Det är svårt att mentalt acceptera att jag är skröplig
Har fått en idé om hur jag skulle vilja jobba framöver, om några år eller så. Krävs en del kunskap som jag i dagsläget inte har, men jag har börjat läsa på Känns motiverande.
Planet jag skulle åka med imorse 06.55 var trasigt. Jag övervägde om jag skulle stanna på flygplatsen, de trodde eventuellt att det skulle kunna lyfta 10.00. skulle då ha missat halva min kurs. Insåg att det var lika bra att åka tillbaka till jobbet. Nu uppskattar dom att planet kommer lyfta 12.15. Helt klart rätt beslut att åka till jobbet istället
Hästmänniskan Jag tror han blir helt perfekt.
Min älskade arabvalack jag hade som yngre låter precis som ”din”. Red du för mycket i ridhuset hade du...