Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom loss med bilen ifrån parkeringen :D Skottade i en timma igår och hoppades på att ispucklarna skulle smälta och det hade det gjort! Så att jag kunde flytta den hundra meter till parkering där man får stå på onsdagar. Ska fira med lussebullar. :D

Katterna kör fullt ös, jag plockade fram några undantagna leksaker de glömt bort :D så morgonunderhållning medan jag äter frukost och tittar på snön. Det vräker fortfarande ner men som tur är så är storvägen vid mig en av de prioriterade så brukar gå bra ta bussen :) Skönt slippa pulsa hela vägen! Ska strax göra mig iordning o ta mig till jobbet.

Myser med kaffe, tända ljus och Wahlgrens värld. Ena katten har placerat sig i soffan också :love:

Bifogade filer

• 20221119_201127.webp
    20221119_201127.webp
    154,8 KB · Visningar: 18
Planet jag skulle åka med imorse 06.55 var trasigt. Jag övervägde om jag skulle stanna på flygplatsen, de trodde eventuellt att det skulle kunna lyfta 10.00. skulle då ha missat halva min kurs. Insåg att det var lika bra att åka tillbaka till jobbet. Nu uppskattar dom att planet kommer lyfta 12.15. Helt klart rätt beslut att åka till jobbet istället :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 33 34 35
Svar
690
· Visningar
19 844
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 303
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 621
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka