Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får dropp. Och alltså, curling? Vad är grejen? En farbror envisas med att ha på det på tv i dagrummet och jag har enormt svårt att se dragningskraften till sporten.
Hoppas du mår okej ❤️ (Vet inte om du skrivit något jag missat men vill skicka lite omtanke om än oinformerad.)
Och nej, jag ser faktiskt inte heller tjusningen med curling. Kan entusiasmera mig för det allra mesta, men inte denna märkliga sport.

Hoppas du mår okej ❤️ (Vet inte om du skrivit något jag missat men vill skicka lite omtanke om än oinformerad.)
Och nej, jag ser faktiskt inte heller tjusningen med curling. Kan entusiasmera mig för det allra mesta, men inte denna märkliga sport.
Det är något jag får regelbundet för min MS, så ingen akut sjukhusvistelse, är dvs. okej :) men gulligt att du visar omtanke!

Körde iväg till jobbet i morse och stopp på motorvägen. Ringde in och sa att något hänt och att jag inte skulle hinna till mötet när jag fick besked att de hade mailat att jag inte behövde vara inne förrän till 13 och kunde delta på mötet hemifrån. Typiskt nog så hade jag inte läst mailet innan jag åkte men tog mig till en avfart och hann hem så jag kunde koppla upp mig, så nu ligger jag med katterna under täcket och vi har varmt och skönt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 33 34 35
Svar
693
· Visningar
19 973
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 303
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 621
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka