Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ååååhhh, samlar mod/ork att kliva upp, se till hönsen och ta hundarna och gå till hästarna. Varmt och skönt under täcket med katterna, ruggigt och blött ute men varulven vill gå ut nu så det är väl bara att ta sig själv i nackskinnet och lyda. 🥶 Tror jag kanske sovit två timmar sedan jag kom hem, max. 😑

Hönsen ska få lite päron jag snodde från fruktkorgen på jobbet och hästarna äpplen, ska fixa foder och ta in dem sen ikväll.

Har sovit under flanellakan! Sååå mjukt och gosigt. Tack ni som peppade mig att köpa.

Fick dessutom två flanellset till priset av ett, så vi äger nu även ett skotskrutigt rött påslakanset som påminner mig väldigt mycket om familjen McCallisters hem i Home Alone. Tänkte bädda med det runt julhelgen 🎄❄️🎁

Bråkar med Photobox och hoppas verkligen de rättar till sitt misstag. Detta är tredje gången de tabbar sig rejält så jag måste hitta något annat sätt att framkalla bilder till min och kompisens adventskalender.
Har beställt 4 gånger och de har tabbat sig 3 av de gångerna. Inte sugen på att ge dem mer pengar :angel:

Bråkar med Photobox och hoppas verkligen de rättar till sitt misstag. Detta är tredje gången de tabbar sig rejält så jag måste hitta något annat sätt att framkalla bilder till min och kompisens adventskalender.
Har beställt 4 gånger och de har tabbat sig 3 av de gångerna. Inte sugen på att ge dem mer pengar :angel:
Oj låter mer besvärligt än mitt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 35 36 37
Svar
725
· Visningar
21 019
Senast: tanten
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 304
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 636
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka