Önskar att jag också hade en svans att gömma mig bakom ibland...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar att jag också hade en svans att gömma mig bakom ibland...
Jag med! Dock ovanligt, han sover mest på svansen så att han ser ut som att han är SvanslösÖnskar att jag också hade en svans att gömma mig bakom ibland...![]()
Men sluta vilken fin!
Jag blev istället glad över att det snöat inattbara -6
Tyvärr innebär det att det kommit massa äckelmögel på marken. Men heldre -6 och snö än -15.
Åh var läääääänge livrädd för att få blindtarmsinflammation som skulle krävt op och sövning pga mitt kontrollbehov redan då gissar jag- just sövning ju är ju speciellt...Har för några år sedan blivit sövd en gång (annan anledning) och var tok nervös innan men somnade fort och när jag vakna hade jag visst frågat varför jag inte fick sova längre...Haha. Hursomhelst, det kommer säkert gå jättebraPå jobbet, dricker kaffe och känner mig lite som en mespropp pga är nervös för att bli sövd nästa vecka. Aldrig blivit det innan, mitt inre kontrollbehov skriker NEIN! Får ta mig samman![]()
Jag har varit sövd två gånger och det är nog rätt normalt, värst var det andra gången. Då höll jag på att få panik när de rullade in mig i operationssalen så de fick söva mig snabbtPå jobbet, dricker kaffe och känner mig lite som en mespropp pga är nervös för att bli sövd nästa vecka. Aldrig blivit det innan, mitt inre kontrollbehov skriker NEIN! Får ta mig samman![]()
Jag har varit sövd två gånger och det är nog rätt normalt, värst var det andra gången. Då höll jag på att få panik när de rullade in mig i operationssalen så de fick söva mig snabbt(jag kunde inte prata med personalen så det kändes sjukt jobbigt då ingen av oss pratade samma språk).
Förhoppningsvis har du bara normala nerver hela vägen!
Minns inte att jag var illamående...Men jag har stark emetofobi med så usch.Jag har emetofobi så är mest rädd för att må illa efteråtMen min läkare har lovat både en lätt narkos och medicin mot illamående, så får försöka lita på det.
Fick bilen igenom besiktningen.....äntligen
Deras datasystem krånglade dock så det blev bokstavligt talat blankt papper som kom ut ur skrivaren![]()
Jag behövde sövas för ett år sen, och berättade att jag hade mått illa när jag sövdes för många år sen. De tog det på högsta allvar och gav mig extra illamående-medicin och TENS mot illamåendet både före och efter op. Mådde inte det minsta illa öht!Jag har emetofobi så är mest rädd för att må illa efteråtMen min läkare har lovat både en lätt narkos och medicin mot illamående, så får försöka lita på det.