Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis lagt mig. Sov uselt förra natten, somnade sent och drömde mardrömmar. Idag har jag mårr dåligt, haft huvudvärk till och från. Hoppas nu att kunna somna tidigt och ha en bättre morgondag. Som det är nu ser det ut att kunna bli bra, bara måendet är ok. Ska nog titta på lugna youtubeklipp tills jag faktiskt somnar.

Jag vågar ej testa. Väckt ej den Björn som sover osv 😅
Har fortfarande lindrig tinnitus i ena örat efter att den röda satte sig vid kudden och vrålade inatt
Det har inte våra talibanerna kommit på ännu. Det räcker att de står i hallen och gapar. Jag vet inte hur många gånger jag funderat på om den (för det är i 90 % av fallen samma) varit instängd nånstans. Nejdå hon har stått med någon leksak hellst 3 kr fjädervippor och varit lycklig.....

Tur att leksakerna faktiskt kan vara billiga..

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 083
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 176
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 381
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 884
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka