Fyller du också år? Grattis!![]()
![]()
Stämmer bra det! Tack så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyller du också år? Grattis!![]()
![]()
Tack!
Grattis! Du har ett väldigt bra datum för födelsedag!![]()
Tack så mycket!Grattis på födelsedagen även till dig!![]()
Just nu är jag trött på min släkt. Är bjuden på barnkalas den här helgen och trots nya uppmaningar gällande covid-19 så kommer kalaset hållas.
Vet varken ut eller in, magkänslan är allt annat än bra.
Grattis!!Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...
Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar![]()
![]()
Wow grattis!Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
Back it up next day med "State of Origin" som är australiensk football mellan de två ledande staterna, bäst av 3...
Men mest av allt, sambon friade i tisdags, på vår tredje årsdag. Eller fjärde, hur man nu räknar![]()
![]()
Wow grattis!
Är så konstigt att se sol och palmer och blå himmel och så säger någon "i Tisdags"![]()
![]()
Har varit en stor vecka! Tisdag Melbourne Cup (största galopp rejset varje år), sambons och min årsdag, så det blir alltid en rolig dag.
![]()