Vad gör vi? Del CXLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 81 548
Status
Stängd för vidare inlägg.
När man rört sig lite för lite igen och får känslan av att vara "tjocker och slö" och kommer på att om jag tömkör pållan idag istället för att rida så får jag ju extra rörelse. Det var jätteskön motion ända tills jag fick ett smärtsamt och blodigt skavsår på ena hälen. Hade inte hänt om jag hade behövt raggsockar vilket jag inte behövde. Nackdelen med att det blev "varmt" igen 😏. Nåja. Det var skönt så länge det varade, en halvtimme sisådär 😄.

Jag är helt mos i skallen, fipplar med telefonen. Går in på väderappen för 15e gången på 10 minuter. Ser att det är lågt UV-index. Hasplar ur mig till ingen alls "Hmm, det är lågt UV-index" med allvar i rösten, oklart varför.

Kollegorna tittar förvirrat upp. "Åh fan" säger den ena. Den andra börjar gapskratta och välter sin cola.

:angel: Jag behöver semester.

Haha, jag har bara testat mig en gång! Nu i höstas. Och då är jag typen som brukar vara sjuk och var sjuk i stort sett hela 2019. :D Men det har väl gjort viss skillnad att jag av olika skäl levt ett ganska isolerat liv!

Jag har bara testat mig en gång och det var för att jag var med i en smittspårning. Har inte haft så mycket som snuva senaste 2 åren.
Har inga barn.

Tillhör en av dom, och nej jag är sällan sjuk. :D
Så skönt! Var sällan sjuk förr, eller snarare så jobbade jag väl sjuk… :bag:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 90 91 92
Svar
1 833
· Visningar
64 284
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 744
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 315
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 577
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka