Vad gör vi? Del CXLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 82 165
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och söker vinterdojor på amazon och känner hur jag barnsligt slår bakut så fort det står specificerat "womens boots", jag vill inte ha några jävla tjejskor eller grabbskor! Jag vill bara ha skor! :rage:

😅
Skulle köpa tandborstar igår :meh:
9D5C1331-1A98-4E77-9DB3-488B348E3535.webp

Funderar på att läsa en diplomkurs i foraging. Omfattar både svamp, örter och träd och låter riktigt rolig! På extrapris just nu, och jag känner mig fortfarande helt vilsen i de Skottska skogarna jämfört med hemma i Svea där jag alltid visste vad jag kunde stoppa i munnen, typ.

Alltså jag sitter och skrattar ihäl mig åt "hustle" och "grindset" entreprenörsvideos på youtube.

Snubben menar alltså att han vaknar 4.30, tränar i en timme, mediterar, duschar, och ställer sig framför spegeln och säger till sig själv 30 saker han är tacksam över sig själv. :cautious:
Han sätter sedan på sig kostym och lyssnar på ljudbok på 5x hastighet (fattar man ens något då), medan han åker till jobbet. Han använder en app för att minimera tiden han måste vänta på perrongen.
Klockan 7 är han på jobbet, då tränar han i 1,5 timme, duschar, byter till sneakers. Han ska publicera 3 böcker på 3 månader, men han får bara skriva 1 timme om dagen. När han börjar möten tar han alltid tre stora andetag innan han börjar. SEN äter han lunch/frukost. Han har alltså tränat två gånger och varit uppe i typ 5 timmar utan att äta något.
Efter jobbet, klockan 3, går han och volontärar på någon form av välgörenhet med hans flickvän.
När han kommer hem mediterar han, tränar en timme till, sen står han framför spegeln och talar om för sig själv vad han gjort bra under dagen. Sen går han och lägger sig klockan 9. Äter inte middag.
Hävdar att han aldrig någonsin ändrar på sin dag och att det är detta som gör att han är en framgångsrik entreprenör.

Jomenvisst. :rofl:

Edit: Han är för övrigt en Sigma male, det är därför han klarar av att leva livsstilen...

Oh, just wait until the colicky baby with insomnia arrives... :rofl:

Ska visst iväg och jobba lite. Fick sms från chefen om att det var några sjuka och allmänt mycket, så jag sa ok till att jobba några timmar i alla fall. Kommer ändå hinna med hundpromenad i dagsljus och att handla mat innan det blir allt för sent. Sedan ska jag och killen jag träffar ha lugn tv-kväll. Det blir nog fint det här :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 58 59 60
Svar
1 194
· Visningar
41 508
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 521
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka