Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men nej! Vår familjetandläkare som övriga gick till innan jag ens var född etc som jag också tränade(hästarna) en period när vi bodde så det funkade är så underbar. Hon är så himla rar, kul och omtänksam etc. Såg på sociala medier att hon och make hade Covid. Nu läste jag i tidningen att han tydligen avlidit. Så himla sorgligt! :(

Dricker te och lyssnar på blåsten och funderar över hur stort kaos det kommer vara på uteplatsen imorgon.

Vet att en kvast har vält, kan ha pumpor och ljung liggandes på marken och har sett att presseningen jag lagt om utemöblerna börjat släppa. Förhoppningsvis sitter resten kvar så jag slipper vakna av att den slår i fönstret. Får ta något rep och fästa den bättre imorgon, vilket jag kanske skulle gjort från början...

Dricker te och lyssnar på blåsten och funderar över hur stort kaos det kommer vara på uteplatsen imorgon.

Vet att en kvast har vält, kan ha pumpor och ljung liggandes på marken och har sett att presseningen jag lagt om utemöblerna börjat släppa. Förhoppningsvis sitter resten kvar så jag slipper vakna av att den slår i fönstret. Får ta något rep och fästa den bättre imorgon, vilket jag kanske skulle gjort från början...
Lyssnar också på blåsten och funderar på om vi missat nåt ute och var det i så fall hamnar.

Lyssnar också på blåsten och funderar på om vi missat nåt ute och var det i så fall hamnar.
Jag hoppas på det bästa. Bor i lägenhet så tror inte grannarna skulle uppskatta om jag ger mig ut nu och försöker fixa. Ska nog iaf se om jag kan lägga kvasten eller så ovanpå presenningen och försöka låsa den lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 381
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 884
Senast: tanten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 548
Senast: Takire
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur