Det ska absolut ordnas!Jag vill ha visning när allt är klart i nya lägenheten!
Min kära mor lever fortfarande i tron om att det "bara" var två kassar och ändå ojar hon sig över mängden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska absolut ordnas!Jag vill ha visning när allt är klart i nya lägenheten!
Varför ska han säljas?Det finns verkligen ingenting som kan bli av. Senaste öppen bana kom vi inte iväg till p.g.a. snöstorm. Den enda jävla dagen på åtminstone tre år som det inte gått att ge sig ut med släpet. Sen blir alla tävlingar och alla P&J inställda. Nu är även söndagens öppen bana inställd.
Jag lider med dottern som inte kommer få någon tävling/P&J/öppen bana som avslutning innan hennes ponny ska säljas![]()
kan komma på onsdag!Bara att komma över, det finns så det räcker till flera![]()
![]()
Verkar stämma. Mamma har mycket magproblem, rent helvete lixom du verkar ha =( och utreds hit och dit men ingen hittar något. (Tack och lov cancer uteslutet ännuHar tagit det några veckor.
Väntar nu på att vårdcentralen ska höra av sig igen så får vi se vad nästa steg är. Men pratat med min kompis som är läkare och hon så att det är sällan de hittar orsaken till magproblem.
Varför ska han säljas?
Katten skriker nu åt mig om jag kommer i närheten av stolen... jag har tydligen ingen stol längre![]()