Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min chef brukar fråga typ juni hur vi har tänkt ha semesterSett flera nu som skrivit att de är konstigt att planera sommarsemester nu, vi har alltid fått göra det i typ februari (jobbar inom region/vården), är det inte vanligt? Förskolan har också frågat om det för flera veckor sedan...
Oj, det var sent! Men skönt kanske, lättare att planeraMin chef brukar fråga typ juni hur vi har tänkt ha semester
Precis skickat in ledighetsansökan för sommaren 2021.
Som attt man har koll på hur sommaren kommer se ut NU? Icke
Ansökt om 3 veckor, hoppas på det bästa och utgår lite från att jag kan dra tillbaka den sista ifall att![]()
Vi är har stängt 28-31, men jag kan ha färre veckor eller skjuta på semestern om jag önskar.Oj, det var sent! Men skönt kanske, lättare att planera![]()
Är sjukt sugen på en till hund.
Är sjukt sugen på en till hund.
Jag är inte sugen på en till katt... hon är skitsöt och jag älskar henne men ungkatter är rätt dryga![]()
Jag med!
Satt och kollade på hundstallets hemsida nuSom "tur är" så är de flesta stora hundar som ändå inte skulle fungera med B, och de vill ha ett barnfritt hem. Skönt, för annars hade jag åkt direkt!
![]()
Ja ibland är det tur det finns hinderVi går ju lite i väntans tider och hoppas på en valp någon gång under 2021
![]()
Ett otyg det där! Men jag tror dock de blåser ut grus till sopmaskinenInsåg nyss att de håller på att lövblåser utanför så jag har nu sprungit runt i panik och stängt alla fönster osv![]()
Sett flera nu som skrivit att de är konstigt att planera sommarsemester nu, vi har alltid fått göra det i typ februari (jobbar inom region/vården), är det inte vanligt? Förskolan har också frågat om det för flera veckor sedan...
Vi lämnar in i mitten av december och får besked innan julSett flera nu som skrivit att de är konstigt att planera sommarsemester nu, vi har alltid fått göra det i typ februari (jobbar inom region/vården), är det inte vanligt? Förskolan har också frågat om det för flera veckor sedan...