Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här klarade vi oss bra,fick kanske 1cm snö som låg på gräsmattan,inget stannade på vägarna,men dom har hotat även oss med snö eller blask under dagen.Annat var det i söndags uppe hos er
Tyvärr skall snöandet övergå i regn![]()
Och jag håller med du.Ja, det var den sömnen det. Nu är det ingen idé att sova heller pga ska upp om typ 4 timmar. Tandläkarbesök. Hoppas på att jorden hinner gå under innan dess. Gillar definitivt inte tandläkaren längre. Eller jo, kan gilla dem men inte deras förbaskade slaktverktyg![]()
@Marita73 Hur ser det ut nere hos dig? Du har väl anlänt till jobbet.
Min chef/kollega är 94:a...Någon hade lagt upp en post hos Uttergruppen på fejjan och efterfrågat en Svensk fotograf som hette Johansson och kommit och tagit foton på uttrarna. Men personen hade tappat bort kortet med kontaktdetaljerna.
Den enda jag hittade när jag sökte var Erik Johansson. Personen tyckte dock att dennes Johansson var yngre.
Finns det yngre personer än 85: or???Det är ju väldigt ungt i mitt tycke
Om någon vet om en urban vildlivsfotograf med efternamnet Johansson får ni säga till![]()
Näe du ljuger.Min chef/kollega är 94:a...![]()
Försöker intensivt att inte skratta högt åt vägrenarna, det går sådär@athena_arabians det heter mottrafikanterOch vägrenar får man köra på om det är fri sikt, eller hur var det?
Jag borde gå upp nu..
Tror de har någon slags juluppehåll? Känndes som förra avsnittet var någon slags halvsäsongsfinal. Vi var ledsna här i tvsoffan också![]()
Min chef/kollega är 94:a...![]()
Han är sjukt intelligent och bra på sitt jobb så jogår ju inte att ta något hen säger seriöst!
![]()
Jaha, då ska jag skicka ett brev till Kanada i dag. Så jag får ägna tid åt att ta reda på hur man skriver adressen i rätt format.
Jag försöker. Men nu är jag stressad faktiskt. Det blev lite väl mycket som ramlade ner över huvudet på mig idag. Det där som chefen bad mig göra igår (när jag slutat för dagen) kommer jag inte att hinna idag.
Tack!adressen pa post till Canada skrivs sa har.
Namn eller foretag
nummer pa gata och sedan namnet
staden
provinsen
Canada
och sist postnummer
En gång var vi på Ikea i tre dagar, och det verkar bli en fjärde... Jättebra när vi kommer på att vi ska ha en grej och båda fattar fel när vi står och funderar på vilken förpackning vi ska ha och kommer hem med helt fel. Jag törs ta mig sjutton inte ställa mig vid returkassan en gång till, i dag hälsade de till och med och frågade om allt var bra.
![]()