Buventol
Desloratadin
allegisaker så det borde inte vara så.
Jag är inte allt för insatt i allergimediciner, men om någon är en antihistamin kan du absolut bli mer påverkad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buventol
Desloratadin
allegisaker så det borde inte vara så.
Tack då ska jag inte ha merFrån fass
Desloratadin STADA med mat, dryck och alkohol
Desloratadin Stada kan tas med eller utan mat.
Var försiktig om du tar Desloratadin Stada tillsammans med alkohol.
Om du har haft en vattenkokare igång på samma uttag som micron. Alltså istället för micron. Och proppen inte har gått. Men om proppen går fast det bara är micron som är på. Ja då är det troligen microns anslutning det är fel på och dags att skaffa ny.HR och jag har försökt plugga in den i olika uttag runt om i lägenheten. Vet att fd HG använde micro i köket så funderar på om det kan vara den jag har nu som det är fel på. Antar att jag kan köpa en ny, om säkringen går igen så vet jag att det är elen och jag kan lämna tillbaka den. Iofs är det nog dags att köpa en ny.![]()
Det är antihistamin (jag har dom också)Jag är inte allt för insatt i allergimediciner, men om någon är en antihistamin kan du absolut bli mer påverkad.
Läste i aftonbladet om kiosken som inte frontar tobak och vad ser jag på en av bilderna??
En flamingo, en rosa alldeles j*a flamingo
@athena_arabians vad i hejsan hoppsan tusan attans har du gjort? det dräller av dom i alla olika former snart ju
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngRPVB/har-ar-kiosken-som-vagrar-visa-upp-tobak
"Vi vägrar visa tobak"... men en j-la flamingo är inga problem att trycka i nyllet på folk!![]()
Du sa något i stil med att du inte tycker om mig längre (igår?)"Vi vägrar visa tobak"... men en j-la flamingo är inga problem att trycka i nyllet på folk!![]()
Vart ligger det?
Aha! Efter lite googling visade det sig att hela Gotland kallas så. Aldrig hört innan![]()
Om du har haft en vattenkokare igång på samma uttag som micron. Alltså istället för micron. Och proppen inte har gått. Men om proppen går fast det bara är micron som är på. Ja då är det troligen microns anslutning det är fel på och dags att skaffa ny.
+ att det är som ett fängelse att bo här, helt avskärmat från världen.Ön består till största delen av silurisk kalkstenoch Alcatraz är ju en ö också
![]()
Du sa något i stil med att du inte tycker om mig längre (igår?)men den känslan är inte besvarad.
Jagdin åsikt rakt genom hela min själ, jag fullkomligen avgudar ditt påstående.
Vi måste lösa våran relation, det känns så ensamt och komplicerat nu![]()
Härligt men sluta fresta mig att prata stenar nu!Bra smörat![]()
![]()
så jag
dig igen
![]()
När det tar i, tar det verkligen i rejält i byarna. Mycket skumt väder.För omväxlings skull har vi samma väder även om jag bara har +4, emellanåt känns det som om huset skulle välta
Jag har inte ens vågat gå ut o titta om magasintaket sitter kvar men har inte hört något oväsen än.![]()
Vinden viner rätt ordentligt ute, det låter som att övervåningen håller på att blåsa bort.
Tittar på Zumbo's Just Desserts och förstår inte hans desserter. Det låter inte ens lite gott att göra ett bakverk som består av lager av cheesecake, sorbet och panna cotta![]()
Gulp. Nu klickade jag just hem en ny micro efter att ha velat fram och tillbaka i över ett år. Hmmph! @athena_arabians allt prat om micro fick mig att köpa. Du är farlig!![]()
![]()