Spännande! Nya bröst? Jag ska operera om mina i mars till den blygsamma summan 80000kr![]()
Nya bröst och platt mage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Nya bröst? Jag ska operera om mina i mars till den blygsamma summan 80000kr![]()
Du har tänkt helt rättmen ibland vore det väldigt praktiskt med en väskhund. Gärna utan tänder så den inte kan äta sönder saker
schäfern är för närvarande rätt tung att ha vid sidan av heltidsstudier. Hundrastningen la av så jag står liksom mittemellan nu. Om hunden inte ska opereras nu blir det dagis i hyfsad närtid. Har jag hört.
Just nu känner jag "gör vad ni vill bara jag får åka hem och sova!". Ska försöka få en taxi med bilstolar till barnen så jag kan hämta dem på hemvägen. Och ringa fsk så barnen kan vara klara när jag kommer. Iom att magen är lite kaos med illamående är det nog inga bekymmer. De vill ju inte ha in magsjukaHoppas det löser sig med passningen och att vovven inte behöver opereras![]()
BM sa att många måste höja dosen i och med att blod- och plasmavolymen i kroppen ökar.Mina antidepp ökades under och efter graviditeten, nya rön säger att det är bättre än att som förut trappa ner.
Håller på att läser ikapp lite så insåg att det var schäfer du har, har själv haft labbe så av någon konstig anledning chansade jag på just det när det gällde "tugga i sig vad som helst man hittar".Är magen ovan vid animalier kan den tydligen reagera. Man får börja försiktigt. Inte med två tallrikar lax
Nä. Schäfer som inte ville vara hemma själv.
BM sa att många måste höja dosen i och med att blod- och plasmavolymen i kroppen ökar.
Jag tror också det måste vara bättre för bebis att mamma mår bra, än att hon har ångest med hjärtklappning mm.
Största risken som jag förstått är att bebis kan få problem vid födseln, övergående problem visserligen.
Det blev nog faktiskt inte så galet! Kom ihåg allt jag skulle, tror jagUpplagt för intressant sammansättning i korgen då![]()
@Singoalla usch vad jobbigt.
Ofta när man frågar i såna lägen om man kan göra något tycker jag man får nej.
Beroende på vem det är så brukar jag bara dyka upp till personen och vara sällskap och lyssna eller finnas till hands och personen får vara tyst, prata, skrika vad som.
Ibland med en matkasse/blomma eller vad jag tror passar bäst, ger mest uppmuntran eller hjälp.
Även i andra situationer som varit tuffa för folk jag bryr mig om och jag är tydlig med att säga: vill du be mig gå i dörren är det helt okej men jag ville bara kolla tilll dig/lämna detta.
Ofta är det uppskattat även om personen inte jublar där och då på något sätt men någonstans i tanken brukar det ofta vara skönt att någon vågar/vill bry sig när livet är tufft av vilken anledning det än är.
Tillägg: hade det varit min pappa hade en korsordstidning varit uppskattat och lätt att avbryta om tankarna inte orkar.
Jag tror du är helt rätt på det.Tack för svar!Funderar på att hitta på något uppmuntrande. Inte för att någonting egentligen gör skillnad just nu, men bara för att visa att jag tänker på dem. Jag har ju trots allt världens snällaste och starkaste pappa, vill så gärna att han ska veta att jag tycker det.
Har sertralin. Från idag höjt från 125 till 150 mg. Brukar kunna sänka på våren i vanliga fall. Vanligt för mig att jag får höja just den här årstiden.Utsättningssymptom kan förekomma, men det kan man hantera. Beroende på sort är det mer eller mindre vanligt. Jag har nu 60mg cymbalta, helt opåverkad bebis.
undra ja hur det går för @skerperShit... jag kollade tidningarna. Orkanvindar på Stekenjokk (upp till 40,9 m/s i byarna). och de har stängt delar av E10 (vägen över fjällen från Kiruna till Norge)
jag vill verkligen fixa min mage med.Nya bröst och platt mage![]()
jag vill verkligen fixa min mage med.