Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att duscha och under tiden får dagens middag tina lite så slipper jag stå och spetta isär korvarna som ska kokas.
Kan ju med vara effektiv och fundera under tiden vad jag ska ha till, pulvermos eller matvete?
Helst skulle jag strunta i mat helt kväll men är väl lika bra att göra något.

Okej, @Scata du får tyvärr vänta på att mössorna kommer ut tills helgen. Får inte till bra bilder så behöver vänta på dagsljus :banghead:
Att fota svart tyg är inte någon höjdare :meh:

Jag suger på att göra pannkakor, men jag älskar att äta det :cautious: Sist jag försökte så blev det 1 superduper blek, en bränd, en superduper bränd och sen kastade jag all smet :meh:

är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.

Inte än. Jag är bjuden på fest hos en vän, men det var länge sedan jag hälsade på mina föräldrar så funderar på att åka dit.

Yoga är bra även om du har ont. Ja inte om du är sjuk vill säga men om det bara gör ont nånstans. Någon kroppsdel. Gör lite andra övningar säg till din guru att du har ont och kör på lite lugnare.

Det blev ingen yoga. Senaste gångerna har smärtan blivit värre av yogan så tänkte ta upp det med sjukgymnasten imorgon. Visserligen ger hans träning också mer smärta... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 364
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 426
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 018
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
52 005
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser