Men VÄNDA dem, det går ju nästan inte.... Tacka vet jag amerikanska pannkakor - små lättlagade rackareHaha! Pannkakor är typ det enda jag kan utan recept![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men VÄNDA dem, det går ju nästan inte.... Tacka vet jag amerikanska pannkakor - små lättlagade rackareHaha! Pannkakor är typ det enda jag kan utan recept![]()
Tajming, finess, rätt utrustning och en slags yrkesskicklighet.Men VÄNDA dem, det går ju nästan inte.... Tacka vet jag amerikanska pannkakor - små lättlagade rackare!
Eller så lägger man i 1-2 extra äggTajming, finess, rätt utrustning och en slags yrkesskicklighet.
Faktiskt![]()
Jag tror dig. Jag har nog inget av det du räknar upp....Tajming, finess, rätt utrustning och en slags yrkesskicklighet.
Faktiskt![]()
Burgur eller ris? (Tycker iaf jag är godare)Dags att duscha och under tiden får dagens middag tina lite så slipper jag stå och spetta isär korvarna som ska kokas.
Kan ju med vara effektiv och fundera under tiden vad jag ska ha till, pulvermos eller matvete?
Helst skulle jag strunta i mat helt kväll men är väl lika bra att göra något.
Blir det seniorboendet i Vallentuna finns lagad mat i restaurangen varje lunch. Behovet av frysplats minskas betydligt. Extrafrysen för hundmat behåller jag.Leker med tanken att ringa thaivagnen och beställa mat.
Å nej! Vilket eländeHästen verkar ha fått bihåleinflammation![]()
är det någon som vet vad de ska göra under nyår. såg att jag kommer vara själv och ensam, Jag vill inte vara med mina föräldrar utan på en fest någonstans.
Plättar är lättareMen VÄNDA dem, det går ju nästan inte.... Tacka vet jag amerikanska pannkakor - små lättlagade rackare!
Japp!Hästtäcken?
Har tyvärr ingen plättlagg....Plättar är lättare
Yoga är bra även om du har ont. Ja inte om du är sjuk vill säga men om det bara gör ont nånstans. Någon kroppsdel. Gör lite andra övningar säg till din guru att du har ont och kör på lite lugnare.