Jupp. Dom rosa. Nezeril. Tror det står på förpackningen att dom är från två år (det är därför dom skall spädas med koksalt).Han är tio månader. Näsdroppar? Köper man i pipett? Har noll koll![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp. Dom rosa. Nezeril. Tror det står på förpackningen att dom är från två år (det är därför dom skall spädas med koksalt).Han är tio månader. Näsdroppar? Köper man i pipett? Har noll koll![]()
Jupp. Dom rosa. Nezeril. Tror det står på förpackningen att dom är från två år (det är därför dom skall spädas med koksalt).
Vid täppt näsa är det enligt mig det enda som hjälper. Brukar bli en stor skillnad och det tar bara några minuter innan det verkar.Tack för tipset!![]()
Vid täppt näsa är det enligt mig det enda som hjälper. Brukar bli en stor skillnad och det tar bara några minuter innan det verkar.
Ja jag tänkte jobba nästa vecka för sen är jag ledig fram till 8 janDet är nog knepigt att svara sådär tvärsäkert på?
No shit, utan min syn är jag ingenting. Jag är helt beroende av att kunna läsa/skriva. Hellre amputera ben förlora hörseln eller liknande, bara jag har mina ögon kvar! Det känns helt nattsvart just nu. Orkar liksom inte mer problem med synen.
Är det för att det är så många dragna du ska badda med klorhexidin?Hållningen av tummar, tår, tassar och hovar hjälpte, nu är vi hemma!Fyra tänder rök men resten såg ok ut med lite varning på två av dem så de behöver kollas om ett halvår eller så. Tack återigen för all pepp, ni är
Nu oroar jag mig för att det ska blir infekterat baraPlus att jag kommer verkligen att plocka poäng hos kisse när jag ska badda med klorhexidin... inte
Jag ligger redan på minus eftersom hon hade kissat på sig på vägen hem så det blev en snabbvända i duschen
![]()
Är det för att det är så många dragna du ska badda med klorhexidin?
För jag behövde inte men då var det bara en tand
Skönt att allt gick bra
LillstumpanIngen aning men det kan säkert vara såEn av huggisarna uppe är borta, lilla stumpan
![]()
Jag orkade precis stapla upp dom kvarvarande frigolitblocken och dra en plast över dom och fixera den, sen rann svetten i floder. Jag är definitivt inte frisk men det är skönt med lite frisk luft iallafall så nu ska jag bara dricka kaffe och vila lite och sen låser jag in mig i elektroniklabbet för resten av dan. Skitförkylning!Många "borden/måsten" ligger på min lista, men jag dricker kaffe istället - bra Scata bra *not*Men jag orkar inte...